poniedziałek, 21 lipca 2014

zaczarowane pudełko z Nowego Yorku, G1.

witam,

dzisiaj przedstawię wam, co zawierała paczka, która przyszła do mnie w poprzednim tygodniu.
przepraszam że tak długo, ale umycie, wyczesanie kucyków zajęło mi mnóstwo czasu a i tak nie wszystko jest jeszcze zrobione.
oto i one:

ma bardzo przyciętą grzywę, mój najstarszy kucyk, Peachy (Concave Foot, 1982, US).

ma wyblakłe znaczki ale i tak jest piękna, drugi mój najstarszy kucyk Butterscotch (Flat Foot, 1982, US).
była cała czarna, Majesty (1983, US).
moja druga, jest inna niż ta którą już posiadam, jest wykonana z innego materiału, ma inny układ głowy oraz napisy na obu kopytkach, Sundance (1983, US).
uwielbiam go, gdy kucyka włożymy pod gorącą wodę, zmienia mu się znaczek.
w lusterku pokazuje się księżniczka, a po drugiej stronie wiedźma.
Mirror Mirror (1987, US).
Caramel Crunch (1984, US).
wymarzona, wyśniona, niestety wyblakły jej włosy oraz tulipany, lecz i tak ją uwielbiam <3
Posey (1984, US).
mój pierwszy kucyk So Soft, Best Wishes (So Soft, 1986, US).
jeszcze niedoczyszczona + rdza w ogonie, Starflash (1988, US).
gadający kucyk, który niestety nie gada ^^' tutaj możecie zobaczyć jak gadał ^^
Talks-a-lot (1991, US).
głośniczek.
oraz cały zardzewiały w środku.
Baby Cuddles (Beddy Bye Eye Ponies, 1986, US).
Baby Tiddly Winks (Beddy Bye Eye Ponies, 1986, US).
Baby Sundance (Beddy Bye Eye Ponies, 1986, US).
moje pierwsze Beddy Bye Eye Ponies ^^
 Cloud Puff (purple) (Flutter Ponies, 1987, US).
 Cloud Puff (pink) (Flutter Ponies, 1987, US).
moje pierwsze Flutter Ponies!
są prześliczne, szkoda tylko że bez skrzydełek...

4 komentarze:

  1. Słodkie *.* Zapraszam do mnie ;)
    mojekochaneschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :D Sam na Peachy,a teraz na dodatek trzy nowe Poniacze <333

    OdpowiedzUsuń