wtorek, 22 lipca 2014

Nowe kuce

Jak wam mijają wakacje? Moje są dość hmm intensywne. Jutro zaczynamy przenosić się do nowego mieszkania już tak bardziej na poważnie :) Michał będzie podłączał kuchenkę a ja będę pucowała mieszkanie. Jako, że mieszkanko małe, będę mieć tylko jedną półeczkę na kuce...Reszta musi jak dotychczas pozostać w pudle z Ikei... Ciekawie to będzie wyglądać...Na jednej półce moje kuce a na przeciwko figurki Warhammer'a Michała :P. Efekty pokaże w swoim czasie. Dziś chciałam się pochwalić nowościami w mojej kolekcji, pojawiło się kilka kucy G3 oraz G2 :). Wpadły mi również dwa cudowne kucyki z wymianki z Hope :) Trafiły się nawet Graale ;). Zapraszam do oglądania.
Wisteria w innej pozie niż ta, którą mam :)
 Bunches - O - Fun

 Twirler. Ma fikuśny ogonek którym merda :D Kucyk z wymiany z Hope.

 Sparkler- Graal. ŚLICZNAAA

Bright Bramley również z wymianki z Hope :)

Silver Glow. Miał bardzo dużo rdzy przy ogonku, na szczęście większość wyczyściłam.

Dainty Dove, kolejny Graal :D. Śliczności.

Ps. W czwartek mam rozmowę o pracę. Trzymajta kciuki :D

5 komentarzy:

  1. Gratulacje nowych nabytków i graali! ^U^ Muszę powiedzieć, że Wisteria jest imo jednym z ładniejszych G3 :) Mam kilka póz, ale zdobyłam je żeby zrobić przyjemność mojej mamie, która bardzo lubi te kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Wisteria jest piękna ;D Moja mama nie lubi moich kucyków ;[

      Usuń
    2. Nie przejmuj się - moja mama też nie przepada ^^" chociaż może jeden się podoba...zapytam jak z pracy wrócę ;)

      Usuń
  2. śliczności ^^ moja mama jak dzisiaj się zapytałam stwierdziła że są jej obojętne xD

    OdpowiedzUsuń