sobota, 5 lipca 2014

wspomnienia z lat dziecięcych.

witam,

dzisiaj post trochę z innej beczki.
wczoraj z Zuzą wspominałyśmy nasze dzieciństwo, wspólne zabawy.
dzisiaj rano postanowiłam odkopać wszystkie stare albumy ze zdjęciami i oto co w nich znalazłam.

jeden z moich pierwszych kucyków, ukochany, jedyny w swoim rodzaju fake ^^
razem z moją mamą, po szalonej zabawie na zjeżdzalni, nie wiem czemu ale Zuza trzyma mnie za kolanko xD
jutro piwo, wtedy popijałyśmy soczki Fortuna.
u mnie w pokoju, dumne z siebie, największe fanki Króla Lwa!
nieco starsze, tutaj u Zuzy w pokoju, w identycznych bluzach z The Kelly Family.
sylwester, niestety nie pamiętam który to rok, o wiele starsze i mądrzejsze z naszymi ferbisiami... co widać na zdjęciu ^^'

9 komentarzy:

  1. To byl 2000 :) o matko mialam 11 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko jeden kucyk? Niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wtedy miałam chyba więcej, ale pamiętam że ten fake był moim ukochanym kucykiem, potem zaczęły się G2, ah, to były czasy ^^ szkoda że z Zuzą nie mamy wspólnych zdjęć z kucykami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh jakie słodziaki!! : D <3 Kurde zawsze z braćmi marzyliśmy o Furby ale się nie doczekaliśmy :D (no dobra, mieliśmy te małe z Mc Donalda ) W końcu zrobiliśmy własne, z papieru ; D

    (Btw znalazłam dzisiaj jednego kucyka, może znasz jego imię! Jest mały, kolor seledynowy z brokatem, na biodrze różowe kwiaty i gwiazdy, na prawej przedniej nodze serce , no i ma oryginalną pieczątkę pod prawym przednim kopytem : I )
    I bardzo mnie cieszy Twój blog, zaraz obczaję zakładkę pielęgnacja i go sobie odnowię! : D
    Bardzo się cieszę ,że ten blog jest aktywny : ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może o tego chodzi: http://acimg.auctivacommerce.com/imgdata/0/1/9/3/9/7/webimg/4128627.jpg

      Usuń
    2. Jeśli tak to nazywa się Flower Flash :)

      Usuń
  5. ja swojego Furby'ego jeszcze mam, nawet działa ^^ nie wiem jak Zuza.
    bloga prowadzimy we trzy ^^ nie wiem niestety o jakiego kucyka może chodzić, może dziewczyny będą wiedzieć, chociaż wydaje mi się po serduszku na przedniej nodze że jest to G3 :-)
    więc zapraszamy do czytania, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Furby działa :D I ma przepaske "Millenium 2000" D:

    OdpowiedzUsuń