wtorek, 22 lipca 2014

Wymiana z Zuzą i mała aktualizacja pokoju :)



Witajcie! ^U^

To będzie krótka notka bo nie chcę bardzo spamować ;)

Zacznę od wymiany z Zuzą :D Moje kucyki dostały nowe ubranka! :D Sama nie wiem który strój mi się najbardziej podoba :P Każdy kucyk imo wygląda niezwykle uroczo.
No i jeszcze Pinkisiowa pieczątka! 


A teraz mała aktualizacja mojego pokoju ^U^ Jakby ktoś chciał zdjęcie któreś większe to piszcie to podlinkuję :)




Jeszcze pochwalę się, że Peachy była ostatnio ze mną i rodziną na wycieczce za miasto :) Byliśmy w przydrożnej restauracji i w lesie ^_____^


Ślicznie wygląda w tym kapelutku ^U^

A w ogóle to się zakochałam *_________* W kucyku *___* I ja go chcę, pragnę a nawet potrzebuję! Q____Q Kosztuje dużo dużo (custom i to super zrobiony), ale muszę się spiąć i uciułać na niego *U* Tzn w sumie mogłabym sobie na niego pozwolić już teraz, ale wolę sobie uzbierać osobne pieniążki, sprzedać coś na allegro czy cuś (nie chce ktoś kupić lolicich ciuszków&stuff?) :)

A teraz patrzcie jaki piękny *wzdycha do niego od kilku m-cy*


A w ogóle to choruję też na Monopoly MLP... Na Ebayu za jakieś170zł, na allegro za 250+przesyłka.... Chyba jednak najpierw się skuszę na tego customa ^U^


MY LITTLE KONWENT - coraz bardziej klaruje się nasza wizja panelu! Możliwe, że uraczymy was naszym bełkotem aż dwa razy! ;)



Pytanie do Was: o czym chcielibyście posłuchać na panelu? Co chcielibyście zobaczyć?





6 komentarzy:

  1. szalony pokój :D Słodko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^_______^ Oj tak...moja mama i chłopak nie lubią za bardzo w nim przebywać bo "mają wrażenie, że gapią się na nich setki oczu" XD

      Usuń
  2. niesamowity jest Twój pokój, muszę pokazać mojemu M. ^^ ja też chcę to Monopoly MLP! ^^
    kuce w ubrankach są przesłodkie, w szczególności Peachy w kapelutkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah to mi napisz co powiedział XD

      Jak mi się uda uzbierać na monopoly to wezmę na mlk to zagramy :D

      Usuń
    2. powiedział: O_O! xD oraz że moje dwie szafki pełne kucyków w zupełności wystarczą :P
      o, oki, oki :)

      Usuń
    3. Oj nie nieeeeeeeeeeeeeeee... wyprowadź go z błędu XP Dwie szafki to stanowczo za mało ;)

      Usuń