czwartek, 3 lipca 2014

Moje marzenia cz.1....

Każdy kolekcjoner ma swoje marzenia. Ja też mam swoje. Jest kilka takich kuców które bardzo bym chciała mieć, nie wiedzieć dlaczego. Dlatego dziś chciałabym się podzielić z wami moimi marzeniami, może ktoś z was ma jakiegoś i spełni jedno z nich ;). Zacznę od serii g1. W tej serii w zasadzie chciałabym każdego kuca, nawet takiego którego już mam. Ale jest klika takich które chciałabym mieć bardziej, oto one:(każdą fotkę wzięłam z http://www.strawberryreef.com lub z wikipedii)
1. Bow Tie. Marzy mi się ten kuc, jest taki słodki...


2. Sparkler

3. Gingerbread

4. Flutter pony. Chciałabym mieć któregokolwiek z nich. One są takie piękne...
5. Firefly

Z g1 to są takie priorytety :D Inne bardzo mi się podobają i zawsze jak jakiegoś spotykam to wzdycham lub kupuję jednak te podobają mi się obecnie najbardziej...

Czas na g2. Tu również chciałabym mieć wszystkie, jednak te ostatnio szczególnie mi się podobają :)
1. Bride
2. Danity Dove

3. Golden Light

4.Spring
5. Miss Painter
6. Jolly
7. Copper Glow
8. Prince Blue Dream
9. Dragonfly
10. Petal Blossom
11. Muse



I to na razie byłoby na tyle...Jak wspomniałam z tych generacji chciałabym mieć każdego...jednak te mają coś w sobie...:)
W drugiej części postu chciałam bardzo serdecznie pozdrowić Amelię :).  Amelia jest naszą stałą czytelniczką a także początkującą kolekcjonerką. W mailu do mnie opisała mi swoją kolekcję a także siebie,muszę powiedzieć, że chyba się polubiłyśmy- mimo, że jestem dla niej niemal reliktem przeszłości, Amelia bowiem jest jeszcze młodziutka- nie to co ja :P. Jeszcze raz pozdrawiam Amelię, i życzę jej aby jej kolekcja rosła w siłę :)
A jakie są wasze kolekcjonerskie marzenia?

10 komentarzy:

  1. Ja dziś dopadłam Księcia Clever Clover w SH! Jest świetny, te kolory mi się bardzo podobają. I te diamenciki w oczach! I pomyśleć, że G2 mi się podobały najmniej ze wszystkich generacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Prince Clever Clover mam od dzieciństwa, dostałam go od rodziców na jakąś tam okazję :D Jest śliczny to prawda

      Usuń
    2. matko, gdzie są takie SH!? ^^ gratulacje, zazdroszczę ^^

      Usuń
  2. dobry gust :DD
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciała mieć z g3 Caribbean Delight, Dance Around, Lulabelle, Aloha Pearl i Bumblesweet one są dla mnie najładniejsze ze wszystkich! :3 i to ja Amelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim największym marzeniem jest G3 Port-o-bella...ah, może niedługo ^^
    G2 w SH? matko, jakie trzeba mieć szczęście, ja od zimy żadnego kucyka nie dorwałam w SH, przestały się pokazywać a ja przestałam chodzić po lumpeksach.
    Dragonfly, Miss Painter, Dainty Dove, Bow Tie i Gingerbread, ah... marzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. a chciałam podkreślić że jedno z moich kucykowych marzeń już się spełniło, dostałam od Zuzy G1 Pony Bride ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Copper Glow. Jest przepiękna i nawet dorobiłam jej ze sztucznych piórek skrzydełka.

    OdpowiedzUsuń