środa, 2 lipca 2014

zaczarowane pudełko z G1.

witam wszystkich,

dzisiaj przedstawiam Wam wszystkie kucyki G1 które przyszły do mnie wczoraj w paczce z Białegostoku od bardzo miłego Pana, którego nawet zainteresowało to, jak wygląda moja kolekcja kucyków!

pierwszy facet w mojej kolekcji, głowa całej kucykowej rodziny, 4-speed a.k.a. Trucker (1987,US).

Peppermint Crunch (1987,US).
Kisscurl (1984, UK).
Love Token (1987, UK).
przepiękna, Sugar Apple (1984,US).
pod kopytem ma napis HASBRO BRADLEY, wie ktoś co to oznacza? marzyłam o tym kucyku, odkąd dowiedziałam się z aukcji na ebayu że jest nawiedzony ^^ teraz będzie mnie straszyć w nocy!
Streaky (1985,US).
pierwsze dzieciaczki G1 w mojej kolekcji, Baby Alphabet (1984, UK).
Baby Stripes (1984,US).
Baby Quackers (1987,US).
pierwsze G1 koniki morskie w mojej kolekcji, które pod wpływem gorącej wody zmieniają kolor!
posiadają również innego rodzaju włosy.
Seashore (Watercolor Baby Sea Ponies, 1986,US).
Sealight (Watercolor Baby Sea Ponies, 1984,US).
posiadają również małą dziurkę na głowie (widać u Sealight), po naciśnięciu ich, gdy napełnią się wodą, robią fontannę!
wczoraj na spotkaniu z Zuzą nie mogłyśmy wymyśleć do czego to służy.

i na koniec dla przypomnienia!

4 komentarze:

  1. Śliczności :) Najbardziej podoba mi się Streaky :P ale to wiesz i Peppermint Crunch...

    OdpowiedzUsuń
  2. Streaky'emu i Sugar Apple powinnam zakręcić loki, ale nie zdążyłam, chociaż Sugar Apple bardziej podoba mi się w takich! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucyki morskie skrzyżowane z wielorybem, bo robią fontannę ;)

    OdpowiedzUsuń