środa, 16 lipca 2014

Tyle kucyków w kucykach! :D Kolejne marzenie spełnione!


Witajcie! :D

Wczorajszy i dzisiejszy dzień przyniosły mi tyyyyle kucyków! Tyle marzeń spełnionych! Po prostu nie mogę się nacieszyć ^U^

Zacznę od wczorajszego dnia...

Wracając do domu spotkałam tatę, który powiedział mi, że w domu czeka na mnie awizo. Poszłam do domu zastanawiając się co też to może być. Pomyślałam, że to może od Strzygi przyszła przesyła, ale w domu czekała mnie niespodzianka: "pakiet specjalny". Byłam już pewna, że to nie od Igi. Wiedziona ciekawością pojechałam na pocztę i okazało się, że to paczka ze Szwecji (która została wysłana w niedzielę!) z kucykami, które zamawialiśmy z Zuzą i Falconem :)


Tak, że nie przedłużając - moja część zamówienia ^U^

 Paczunia!


Fizzy i Gusty

 
Dwie wersje Confetti

 BBE Baby Lickety-Split, BBE Baby Gusty, Baby Billie

Daddy Bright Bouquet
 WRESZCIE! Moja rodzinka wreszcie kompletna! :D

Applejack ^U^ Kocham tą pozę *_____________* Chcę mieć armię kucyków w tej pozie *U*

Dwie Peachy i Lemon Drop - do armi :)



 Cotton Candy

Peppermint Crunch i Wind Wistler <3

Patrzie jaki Peachy ma kapelusik! :D

A Baby Moondancer naszyjniczek!

I jeszcze Moondancer ma piękny strój ^^

Iiiiiii... i to by było wszystko na tamtą paczkę ;)

A teraz dzisiejsze paczuszki ^^ Bardzo mi poprawiły humor - w pracy miałam dziś istny sajgon, a jeszcze później u lekarza mnie kłuli :<

Najpierw przesyłka od Strzygi :)

Dziękuję bardzo! ^U^ Powiem szczerze, że te puzzle mnie zaskoczyły :P A ten rysunek od Zuzy! Śliczny! <3 Nie wiem czy bym tak ładnie narysowała :P


I ostatnia paczuszka - kucyk, którego chciała już od daaaawna, a był poza moim zasięgiem. Tydzień temu zaryzykowałam - pierwszy raz kupiłam coś na ebayu, ale takiej okazji nie mogłam przegapić - był 100zł tańszy niż najtańszy jakiego do tej pory widziałam na ebayu!



Panie i Panowie! Oto ona! Przed Państwem: G3 Junko Mizuno!!! <3

 
Zdjęcie takiej sobie jakości bo mi padła bateria w lustrzance =____=


 Jest taka...wow *U* 

Nie mogę się na nią napatrzeć *____* 

Wszystkie moje kucykowe marzenia powoli mi się spełniają ^_________^ 

 *szczęście bardzo*


Na koniec pytanie: aaaaa jakie Wasze kucykowe marzenia się spełniły? A może właśnie powoli się spełniają?

Hope :)




10 komentarzy:

  1. Gusty i Applejack <3 z resztą wszystkie są przepiękne, gratulacje Hope.
    cieszę się że przesyłka doszła, puzzle na poprawę humoru! ^^ tylko rysunek od Zuzy się pogniótł :< ale pewnie da radę wyprostować.
    a G3 Junko Mizuno, ah... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Puzzle i ogólnie cała paczka poprawiła mi bardzo humor ^U^

      Pewnie, że się da wyprostować! ^^ coś wymyślę ^U^

      Usuń
    2. bardzo się cieszymy ^^

      Usuń
  2. i cieszę się że uzbierałaś całą rodzinkę w końcu! ^^
    pięknie wyglądają w komplecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O.o gdzie ty to mieścisz?????
    Gratuluję wymarzonego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      No właśnie problem bo już się nie mieszczą ^^" Muszę coś wymyślić bo zaczyna być baaaaardzo krucho z miejscem ^^"

      Usuń
  4. mi kucykowe marzenia niedługo się spełnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAZDROSZCZĘ CI CHOLERNIE JUNKO MIZUNO *_____*

    OdpowiedzUsuń