poniedziałek, 14 lipca 2014

Moje dzieciaczki G1 + odpowiedź na prośbę :)


Witajcie!

Dzisiejsza moja notka będzie dotyczyła moich dzieciaczków z serii G1 ^U^

Ale najpierw coś o co prosił nasz czytelnik (czytelniczka?). Otóż w którejś notce wspominałam o armii Pinki i w komentarzach padła prośba, żebym zrobiła zdjęcie wszystkim moim Pinkie ;) Trochę się nagimnastykowałam (nie wszystkie są w jednym miejscu) i - ta daaaaaaam! - proszę bardzo! :D 29 Pinkie w jednym miejscu (taaak...i moja pościel w pandy) ^^





Edit:

Wczoraj przeoczyłam jeszcze te dwie Pinkie ^^"

Tu chodzi o tą dużą ;)


 A teraz - pora na G1 dzieciaczki! :D



 Baby Brother Bright Bouquet, Baby Drummer oraz Baby Brother Sweet Celebrations

Rodzeństwo Bright Bouquet

Baby Apple Delight, Baby Susie, baby Alphabet oraz Baby Stella

 Little Tabby i Little Honey Pie

Baby Noddins

Squirmy oraz bliźniaki Jabber i Jebber

Baby Moondancer, Baby Glory, Baby Ribbon oraz Baby Explorer

Baby Cuddles, Baby Tiddley-Winks oraz Baby Sundance (BBE)



 Baby Starburst, Baby Cotton Candy, dwie Baby Blossom oraz Baby Splash

Baby Moondream, Baby Firefly, Baby Honeycomb, Baby Surprise oraz Baby Pictures

Baby Northstar, Baby Bouncy, Baby Sweet Stuff, Baby Quackers, dwie Baby Sweet Stuff


To chyba na tyle by było G1-owych dzieci :)



 Mam nadzieję, że Wam się spodobały :)

 
A Wy? Macie jakieś ulubione G1 baby? Może jakieś G1 baby marzenie? 

A może macie armię jakiegoś kucyka? Albo lubicie jakiegoś tak bardzo, że obojętne Wam ile jego figurek będzie bo i tak "z chęcią przygarniecie kolejne"? ;) 



Zapraszam do dzielenia się z nami opiniami/odpowiedziami w komentarzu! ^U^


Przypominam jednocześnie o trwającym na FB konkursie :)

 Pozdrawiam,

Hope


14 komentarzy:

  1. cudowna armia Pinkie Pie (widzę tam dwie ode mnie!) ^^ ja zbieram Fluttershy, w mojej armii są jak narazie aż cztery! xD
    a dzieciaczki piękne, w szczególności Baby Apple Delight, marzę o całej rodzince... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o zebraniu wszystkich rodzinek :D

      Już niedługo przyjdzie do mnie brakujący tatuś Bright Bouquet :D

      Usuń
    2. wiem, wiem ^^ te rodzinki są przecudowne ^^

      Usuń
  2. słodziaki! Armia Pinky wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O zdjęcie prosiła czytelniczka, czyli ja :-D
    W mojej armii Pinkie Pie znajduje się jedynie 17 sztuk, głównie są to blind bagi. Dorobiłam się:
    blindbagi: zwykła, przeźroczysta, neonowa, brokatowa, metaliczna, świecąca w ciemności oraz tęczowa z balonikami Pinkie Pie. Do tego posiadam trzy maskotki: mopowa oraz z TY 20cm i jedna 30cm. Mam też Pinkie Pie z KFC, McDonalda (edycja polska i USA), z czasopisma MLP, zwykła do czesania oraz wersję brokatową do czesania z Toys R Us i FUNKO MINIS wersja black z różowym ogonem i grzywą.. bardzo zależy mi na blindbagowej Pinkie w wersji krystalicznej, czyli tej jasnej brokatowej, bardzo trudno osiągalnej :/ Strasznie dużo masz Pinkie Pie do czesania, naliczyłam 10 (w tym dwie w pudełku) :D pokażna gromadka, dziękuję za zdjęcie i pozdrawiam.. zrobię kiedyś zdjęcie swojej armii i podeślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zorientowałam dzisiaj, że 2 jeszcze tam nie ma :< A miałam nadzieję, że uchwyciłam wszystkie - jedna schowała się jeszcze za rzędem G3, a inna cały czas była na widoku i przyglądała się wszystkiemu z szafy ^^"""

      O! Super!z chęcią bym zobaczyła Twoją armie! :D

      Usuń
  4. Widze ze mam jedna pinkie Pie ktorej nie masz :D a przynajmniej nie widze jej na zdjeciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mi uświadomiłaś, że jednej nie ma na zdjęciu :O :P Takiej dużej pluszowej, rocznicowej G3 :P

    A o jakiej Ty myślałaś? :P Z BB na pewno nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kucyki wszystkie mi się podobają :3 a co do Pinkie to masz dużą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd masz/Gdzie kupiłaś i za ile Pinkie na Chiński Nowy Rok Konia? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się dopaść na Allegro za około 140-150zł :)

      Ale na ebayu się też pojawiają - niestety droższe :(

      Usuń
  8. Tyle różowości w jednym miejscu O.O ;)

    OdpowiedzUsuń