piątek, 25 lipca 2014

Rezultat ciężkiego tygodnia

Witajcie!

Pamiętacie tego przystojniaka? Tak "dawno" o nim pisałam, że na bank pamiętacie ;)



Ten tydzień był dla mnie wyjątkowo ciężki. Wiadome - sezon urlopowy. Z siedmiu osób dwie poszły na urlop. W związku z czym zostałam uraczona dodatkowym wielkim rozliczaniem (2 dni robiłam zestawienie =___= ).

Niby obiecałam sobie, że w tym miesiącu już żadnych kucyków nie kupuję ALE to było przed urlopem wspomnianych dwóch osób. Wczoraj stwierdziłam, że jak już tak się męczę to mi się należy trochę przyjemności ;) I wczoraj napisałam do pana, który zrobił tego zacnego customa ^U^ Dziś lub jutro wpłacam pieniążki i czekam na przesyłkę ^U^

A tera pytanie do Was - jakie imię by do niego pasowało? Jakieś sugestie? :)

Hope


PS. Przypominam o trwającym konkursie! Serio nikt nie chce wygrać kucyka?O konkursie pisałam tutaj:
http://sweetberry-kiss.blogspot.com/2014/07/konkurs-hmlpc.html



5 komentarzy:

  1. Każdy chce tylko nikt nie wie w co strzelać bo za duży wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm może zmienie zasady i ogranicze się do G1 :P Ale w sumie to ja sama nie wiem jaki to będzie :P

      Usuń
  2. ah piękny jest ^^ gratulacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż go koniecznie jak przyjedzie. Mnie przez te dredy kojarzy się z rasta, albo z lwem. To może imię Rasta Lion ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałam się, że ma na Imię The Player :P Ale jakoś mi do niego nie pasuje :P Mnie dredy się kojarzą z pagan folkiem i Omnią :D

      Usuń