poniedziałek, 28 lipca 2014

My Little Pony, G4.

witam,

znowu mamy piękne, gorące oraz słoneczne dni.
wraz z moim M. mieliśmy jechać na dwudziesty Przystanek Woodstock lecz niestety M. nie może dostać urlopu w pracy, dlatego znowu przekładamy wyjazd na "za rok".
jest mi strasznie smutno, ale co poradzić?

postanowiłam dzisiaj przedstawić Wam moją kolekcję kucyków z G4.
nie mam ich sporo, większość kupił mi M. ale bardzo lubię tę generację ^^

Princess Cadance (Crystal Princess Set).

 
Sunset Shimmer (Crystal Princess Celebration).
Twilight Sparkle (Crystal Empire Promo Pack).
 Applejack (Crystal Princess Set).
 Ploomette II (Crystal Empire Promo Pack).
Fluttershy (Rainbow Power Single).
Rarity (Crystal Princess Celebration).
Fluttershy (2010 Single).
Fluttershy by Funrise Toys (2013 Regular Plush).
Rarity, Hoity Toity, Photo Finish (Famous Friends Set).
Octavia, Lyra Lilac, Lyra (Groovin' Hooves Set).
Cheerilee, Twist-a-loo, Silver Spoon (Pony Lesson Set).
Royal Riff (Blind Bag, W8), Rarity (Blind Bag, W8), Princess Cadance (Blind Bag W8), Lemon Hearts (Blind Bag W8).
Rarity (Blind Bag, W9), Princess Cadance (Blind Bag, W9).
Green Jewel (Blind Bag W9), Twilight Sparkle (Blind Bag, W1).
Rainbow Dash (Blind Bag, W1), Fluttershy (Blind Bag, W9),  Big Macintosh (Blind Bag, W9).

4 komentarze:

  1. Mnie ta generacja chyba najmniej się podoba - te kucyki mają takie nie-końskie głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taka zła ;) Mnie odstrasza G3.5 X___X

      Usuń
    2. ja ją lubię, kucyki są małe, słodkie ^^
      a tak jak Asia napisała, odstrasza mnie 3,5 xD

      Usuń
    3. mnie też , tylko z przyzwoitości mam kilka sztuk :D mnie wkurza że włosy tych z G4 nie mają wiele wspólnego z ich odpowiednikami z serialu. mogli choć trochę się postarać

      Usuń