środa, 9 lipca 2014

akcesoria, G2.

witam,

tak jak wcześniej wspominałam, swoją przygodę z kucykami My Little Pony zaczęłam od G2.
ostatnio grzebiąc w szafie, znalazłam sporą torebkę foliową w której nie wiedziałam co jest...
gdy ją otworzyłam, uśmiech od razu pojawił się na mojej twarzy ^^
odnalazłam akcesoria do kucyków z G2 które myślałam że komuś wydałam!
w torebce znajdowały się akcesoria od: Sweet Berry (Magic Motion Tea Party, 1998), Sunsparkle & Baby Sunbeam (Tender Families, 2000), Wiggles & Giggles (Royal Twin Babies, 2000), Light Heart (Canopy Bed, 1997), Jolly (Secret Surprise Friends, 2001)!
oto i one:
 Sweet Berry (Magic Motion Tea Party, 1998).

 
 
czajniczek, z którego do filiżanek nalewa się tęczową herbatę ^^
niestety jest jeden problem, nie wiem gdzie jest druga filiżaneczka, w torebce była tylko jedna...
Light Heart (Canopy Bed, 1997).
otwierana zagroda/domek dla Light Heart.
 
tak wygląda po otwarciu ^^ na szczęście pozostał mi jeszcze kocyk.
 
po naciśnięciu tego oto magicznego kopytka nad domkiem otwierały się chmury i wychodziła...
 
TĘCZA!
Sunsparkle & Baby Sunbeam (Tender Families, 2000).
wózeczek, w którym Sunsparkle woziła Baby Sunbeam.
czapeczka od Wiggles & Giggles (Royal Twin Babies, 2000), zielona szczoteczka od Light Heart (Canopy Bed, 1997), seledynowa od  Jolly (Secret Surprise Friends, 2001).
dwie różowe i pomarańczowa nie wiem od których kucyków...

3 komentarze:

  1. Cudowne akcesoria i widać że bardzo dopracowane :)
    śliczny blog, a i koniki piękne! sama kiedyś kochałam się w kucykach, pozdrawiam i życzę powodzenia w kolekcjonowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie akcesoria do G1 i G2 były najładniejsze, właśnie przez to że były bardzo dopracowane, szkoda że zostało mi ich tylko tyle, może kiedyś odnajdę resztę.
    dziękujemy i również pozdrawiamy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w przypływie zaćmienia mym dobrym sercem oddałam moją kuchnię od Sweet Berry...Ale może jakieś dzieciaki miały z niej trochę uciechy :)

    OdpowiedzUsuń