czwartek, 3 lipca 2014

My Little Pony, G3. oraz G1 Pony Bride od Zuzy.

witam,

dzisiaj, robiąc miejsce w szafce na kucyki z G1, postanowiłam wyjąć całą moją kolekcję z G3 i chcę Wam ją przedstawić ^^
pozatym jeszcze "zaadoptowałam" chibi-pony od Nence z forum My Little Pony Arena!
dziękuję Nence, hippie Port-o-bella jest przepiękna!


Rainbow Dash.
zakupiony w SH za 10zł, Scootaloo II.
w prezencie od Hope, Cherry Blossom III.
zakupiona w SH za 6zł, Cheerilee.
z wymiany z Zuzą, Puzzlemint.
Wysteria III.
zakupiony w SH za 10zł, Bumbleberry.
miała całą tylnią nogę wysmarowaną bordowym lakierem do paznokci, na szczęście udało się zmyć.
Strawberry Swirl.
Scooter Sprite.
miała cały znaczek wysmarowany bordowym lakierem do paznokci.
Star Swirl.
zakupiona w SH za 10zł, Meadowbrook.
Glitterbelle.
Tangerine Twinkle.
jest bardzo biedny, ma dziurę w kopycie i wyrwany magnes, Waterfire.
również ma wyciągnięty magnes, Bunches-o-Fun.
zakupiony przez moją mamę, na moje urodziny w komisie dziecięcym, Comet Tail.
Snowdrop Swirl.
Rainbow Bubbles.
była cała pomalowana świecącym i bordowym lakierem do paznokci, usunęłam to co dałam radę.
Lily Lightly.
jedyny Baby w mojej kolekcji, również zakupiony w SH za jedyne 3zł, Keen Bean.

chciałam jeszcze powiedzieć, że jedno z moich kucykowych marzeń właśnie się spełniło.
z wymiany z Zuzą dostałam...

Pony Bride (1989,US)!

dziękuję bardzo raz jeszcze! ^^

3 komentarze:

  1. Pięknisie :)
    Panna Młoda śliczna, ale na Kometowym Ogonie fajnie przechodzą kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię te gradientowe, niestety posiadam tylko jednego :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Snowdrop swirl jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń