piątek, 4 lipca 2014

Moje marzenia część II

Edit
Dowiedziałam się o ciekawej inicjatywie, a, że czasu mało to wstawiam, a nuż komuś się spodoba ;) Pony Poczta.

Koniec edit'u ;P

W tak piękny dzień można tylko marzyć...Także snuję swoje sny dalej...
Z generacji trzeciej udało mi się zdobyć kilka kucyków które śniły mi się po nocach :D Jak np Firewater czy Lulabelle. Jest ich jednak taka masa, że zawsze znajdzie się jakiś który szczególnie chciałoby się posiadać :D Uwaga będzie ich dużo :D I tak postanowiłam się ograniczyć do 3 z każdego koloru ^^''Choć nie w każdym wypadku(Kolejność kolorów wzięta z straberryreef jak zawsze ;)
1. Aloha Pearl


2. Coconut Cream
3. Dreadm Drifter
4. Lolligiggle. Wygląda jak taka słodka lolitka

5.Pinkie Pie V. Podoba mi się znaczek bardzo :D
6. Rarity
7. Pepperberry
8. Comic Con Superhero

9. Applejack
Jako że z pomarańczowego kolory nic nowego nie wybrałam, pozwoliłam sobie wybrać 4 z koloru żółtego XD
10. Bumblesweet
11. Desert Palm
12. March Daffodil. Jest taka piękna *.*
13. Pretty Pop
14. Minty VII
15. Dainty Daisy
16. Abra-ca-dabra
17. Autumn Crisp
18. Rainbowberry
19. Triple Treat III
20. Velvet bow

I to by było na tyle z g3. Trochę tego jest...Niektórych nie widziałam na polskich aukcjach a inne gdzieś tam się przewijały. Może ktoś z was ma zbędnego kucyka(niekoniecznie któregoś z tych wyżej ;)i chciałby zrobić miłej blogerce prezent?:D 

6 komentarzy:

  1. wszystkie są śliczne, a te promo to już wgl! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. March Daffodil bym chciała z tych najbardziej, jakoś przypomina mi Posey i Fluttershy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. http://olx.pl/oferta/little-pony-2-figurki-CID88-ID6oxcr.html#e05bb85fee :) Applejack ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Jednak na razie muszę się wstrzymać z zakupami;]

      Usuń