środa, 2 lipca 2014

Graal zdobyty!!!


Witajcie! ^u^

Tak do dzisiejszy dzień przyniósł mi mojego graala! Ale od początku...

Od pół roku - może więcej chorowałam pewnego kucyka. Oczywiście - w Polsce niedostępny =___= Przepatrzyłam ebay i znalazłam kilka niezłych ofert, ale do ebaya podchodzę nieśmiało i jakoś jeszcze mi się nic nie udało tam kupić. Pewnie się w końcu przekonam...

Ostatnio (tj. w piątek) stwierdziłam w pracy, że potrzebuję chwili wytchnienia i odstresowania. Weszłam na allegro - ot tak tylko popatrzeć bo byłam pewna, że i tak nic ciekawego nie znajdę. A tu niespodzianka! Chyba na czwartej czy piątej stronie, którą przeglądałam - jest! Tak! Na początku myślałam, że mi się przewidziało, ale jednak nie! Jest tam! I czeka na mnie! Długo nie myślałam. Zerknęłam jeszcze na ebaya - był jeden za ponad 260 zł. Patrzę jeszcze raz na allegro - 140 zł z wysyłką. Biorę! Wysłali w poniedziałek.


Dziś wracałam do domu z myślą, że przyjdzie, ale pewnie nie zdążę złapać listonosza i będę musiała jechać na pocztę. Miałam farta - akurat jak wchodziłam do klatki to go spotkałam i odebrałam dwie paczuszki ^U^ W jednej był graal, a w drugiej kucyki, które wyczaiłam w poniedziałek na olx :)

Nie przedłużając - zdjęcia:

Paczuszki:

Najpierw zacznę od zawartości tej mniejszej - Graala zostawię na koniec ;)


Mommy Bright Bouquet

Moje rodzeństwo ma wreszcie mamusię! Teraz tylko do całości brakuje mi taty :)

Daisy Sweet i Red Roses :D
 Te fryzury mnie bawią ;)


I doszliśmy do mojego Graala! Pinkie Pie wydanej w tym roku z okazji Chińskiego Nowego Roku <3


Przyznam szczerze, że sądziłam, że ona mniejsza jest :O Sądziłam, że max wielkości kucyków FS (fashion style). Ale jest większa!

Oto porównanie rozmiarów:

Z lewej strony Pinkie FS i standardowa.

Nie mam zdjęć rozpakowanej bo...żal mi jej było otwierać ^^" Ale obiecałam, że się pochwalę i tako czynię ^U^

Mam nadzieję, że jeszcze jutro będę miała się czym pochwalić - czekam na dwa vinyle. Już powinny być tydzień temu, ale koleżanka, z którą zamawiałam miała egzaminy i nie miała kiedy wysłać :<


Jak się Wam podobają? ^U^ 


Hope




Edycja: Podliczyłam i moja armia Pinkie liczy sobie 27 sztuk! :D

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobyczy!
    A te Pony z watą cukrową na głowie ;) to mają takie włosy oryginalne?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla mamusi, jest piękna ^^
    i jakie PRZEPIĘKNE Perfume Puff Ponies! gdzie je dorwałaś? strasznie mi się taki marzy ^^
    ja bym akurat tej Pinkie chyba nie rozpakowała xD
    gratulacje Hope :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób zdjęcie swoich wszystkich Pinkie Pie :-D też mam ich sporo ale nie aż 27...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah jasne - nie ma sprawy ;) Niedługo wstawię :)

      Usuń