wtorek, 15 lipca 2014

Somebody stop me

Dawno mnie nie było...Tęskniliście? Jeszcze żyję(ale co to za życie?). Szukam nowej roboty i to tak...Miałam też problem z aparatem, zgubiłam gdzieś kabel ;(. Musiałam kupić nowy, dlatego cześć fotek pochodzi z mojej komórki...Ale ale, nie zapomniałam o was! Mam dla was porcję fajnych fotek :)
Wpadłam w szał zakupów D: Ale było tyle cudownych ofert... I tak jeszcze nie wszystko do mnie przyszło(czekam jeszcze na dwie przesyłki). Udało mi się również upolować kilka Grali :D. Mój Michał również mnie zaskoczył...Dostałam od niego 4 kucyki G1 D: Do tego śliczne :) Przeżyłam też smutne chwile- zostałam oszukana na oxl. Pani wysłała mi nie tego kucyka za którego zapłaciłam- chciałam Scoops G1 a dostałam innego, z G3, z resztą zobaczycie go niżej. Ale po co gadać? Lepiej oglądać:

Lemon Drop. Znaleziony w tłumie innych kucyków. Sprzedawczyni myślała, że to nie oryginał :) Była bardzo miła, jedna z bardziej udanych transakcji. Jednak kuc sam w sobie jak widać w bidnym stanie. Na szczęście benzacne plus słońce działa cuda ;).

Razaroo

 Moondancer
 Parasol

Fairy Dust. To własnie tego kucyka dostałam zamiast Scoops....
 Cotton Candy
 Pinkie Pie - gral :D
 Candy Heart i Heart Bright

A to prezenty od Michała :D
Sherbet

 Mommy Sweet Celebrations

Wild Flower

 Banana Surprise

Rainbow Dash pluszowa :D Była droga, ale nie mogłam się jej oprzeć :)

Na koniec chciałam zapytać Was czy wybieracie się na konwent kucyków My Little Konwent w Bytomiu?

7 komentarzy:

  1. widziałam tę Lemon Drop, pisałyśmy w tym samym czasie do babeczki o nią ^^ ale teraz pięknie wygląda ^^
    a Banana Surprise jest tak przesłodka, ah, chciałabym ją posiadać :)
    mówiłam że ciągłe gadanie swojemu facetowi o kucykach spowoduje że w końcu Ci je kupi! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! LD wygląda super! Moje szybko nie odbarwiaja takich plam :( słońce mam jedynie do max 10 rano, a do tego od 2 tyg prawie caly czas leje :/
    A 4 ostatnie widziałam! Od tego Pana mam Red Roses :D

    A w ogole to zazdroszcze :( Mój facet mi kucyków nie kupuje... (no dobra - pod choinkę mi kupił FS Cadence :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz je przysłać do mnie na spa ;) ja mam słońce(jeśli jest ładnie) gdzieś do 14-15

      Usuń
    2. Oj kusisz kusisz ;) Ale zastanawiam się czy do babci nie zawieźć - ona ma cały dzień słońce :)

      Usuń
  3. ja też mam od tego Pana 11 kucy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam czasem problem, żeby rozpoznać oryginały. Na szczęście na żywo można popatrzeć pod nóżkę :)

    OdpowiedzUsuń