środa, 30 listopada 2016

Nowości muszą zaczekać...

nadal nie ogarnęłam żadnego nowego kucyka, ponieważ kompletnie nie mam na to czasu.
ostatnio miałam straszny maraton w pracy, jutro wyjazd do Krakowa na szkolenie...
dzisiaj mam dzień wolny ale musiałam odespać i odpocząć od robienia czegokolwiek.
jednym słowem opierdzielałam się cały dzień, oglądałam zaległe odcinki seriali i grałam...
kuce stoją i czekają na lepsze dni.
dzisiaj na szybko Zuzz podrzuciła mi parę nowych G3 oraz G1, ja dla niej miałam niestety tylko jednego kucyka na wymianę, nie wypłacę się chyba bo wiszę jej 6 a nie wiem kiedy cokolwiek uzbieram ^^'
mam nadzieję że jak najszybciej ^^
nie mam tak naprawdę nawet jak zrobić ładnych zdjęć ponieważ jak wracam wieczorem to jest już strasznie ciemno i trzeba robić z fleszem jak dzisiejsze, nie lubię tego, wolę naturalne światło...
w każdym bądź razie nowości czekają, postaram się je trochę ogarnąć w najbliższym czasie i pokazać w całości ^^

<3


9 komentarzy:

  1. Ślicznotki. Ja dzisiaj zaczynam prace. Moje kuce też stoją i czekają na zdjęcia a kolejne w drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie cudowne są zwłaszcza te z klapami 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co jest najśmieszniejsze, obydwa udało mi się kupić tego samego dnia xD

      Usuń
  3. Też ma tą Strawberry Reff czy jakos tak ale moja niestety nie kręci głową :P bo ktoś postanowił ją skleić... ale kupiłem ją za 2 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, może da się ten klej jakoś usunąć? 2zł. to na G3 super cena! :-)

      Usuń
    2. Zaraz, momento... Moja Cherry Blossom II też ma coś na kształt kleju. I właśnie nie wiem, czy to dlatego, że taka była od momentu produkcji, czy ktoś może przy niej majstrował.
      Jak będę miała wolną chwilę, spróbuję się tego jakoś pozbyć. Mam tylko nadzieję, że konikowi nie oderwę głowy na stałe.

      W ogóle, luce masz cudowne, Langivo. Te zamykane są wręcz idealne do ukrywania bardzo drobnych i bardzo, ale to bardzo zUych dla świata rzeczy xD Poza tym - mają śliczne łebki.

      Totalnie urzekł mnie fioletowy okaz z G1, oraz ten półprzezroczysty z G3.

      Usuń
    3. postaram się wstawić niedługo szczegółowe zdjęcia każdego z osobna, dzięki :-)

      Usuń