czwartek, 17 listopada 2016

Nie "My Little Pony" ale... Keypers, Tonka Pony!

w ostatnim zestawie jaki zakupiłam (17 kucyków, G1 + fejki) znajdował się jeden, wyglądający na dosyć wyjątkowego.
zaczęłam trochę zgłębiać o nim wiedzę.
dowiedziałam się, że jest to kucyk, Keypers, Tonka z lat 80'.


zabawki te, były w kształcie zwierzątek i zostały zaprojektowane tak, by dzieci mogły do ich środka chować drobne rzeczy (myślałam na początku że to były skarbonki).
zostały wyprodukowane w 1980 roku przez firmę TONKA CORP.
tak jak wcześniej wspomniałam, posiadają w plecach szczelinę, gdzie można coś włożyć.
zwierzątka były wydawane w różnych krajach i przez to, tak jak i w przypadku kucyków G1 mogą różnić się np. kolorem oczu, kolorem ciała, włosami, brokatem na ciele, oczach itp. (wersja brytyjska i amerykańska).
niektóre zabawki Keypers są bardzo rzadkie i są często poszukiwane przez kolekcjonerów z całego świata.
w dzisiejszych czasach możemy je znaleźć jedynie na aukcjach internetowych, targach staroci, fleamarketach, lumpeksach.

ja w zestawie dostałam akurat kucyka.
ze względu na to, iż nie zbieram fejków i innych kucyków (oprócz Takara Fakie Baby) to Keypers Pony leci niedługo do Silvestris :-)






co o nim sądzicie?

10 komentarzy:

  1. Jest bardzo fajny faktycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale on śliczny *.* naprawdę idzie się w nim zakochać mimo że to fake :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem nawet czy można go nazwać fejkiem...
      inna firma zabawek go wyprodukowała i mało podobny jest do zwykłych fejków jakie spotykamy tak naprawdę :-)
      a że jest słodziak to prawda ^^

      Usuń
    2. Absolutnie nie jest to fake. ;)

      Usuń
  3. Mam Blossom Baby i jest całkiem uroczą skarbonką, chociaż u siebie też nie widzę dla niej miejsca. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ten króliczek? też jest bardzo ładny 😊 mi coś świta że miałam taką zabawkę będąc dzieckiem... biedronka jakaś czy inny robal 😂

      Usuń
  4. Ja mam tego dużego białego konia ale niestety bez siodła :P (mój różni się nieco kolorami)

    OdpowiedzUsuń