sobota, 19 listopada 2016

Nadchodzące nowości...

sama w to nie wierzę, ale dzięki dziewczynom (Silvestris, Zuzz, Zuzzau) udało mi się zakupić w jednym dniu aż trzy cudowne kuce G1!
myślałam że w tym miesiącu nic nie kupię, a jednak paczki już idą, mam wielką nadzieję że dojdą do mnie na poniedziałek.

jedna już doszła.
oczywiście z przygodami, mam cudownego listonosza...
 jak otworzyłam kopertę to o mało nie padłam na zawał z zachwytu O.O
kuc czeka na SPA, które zrobię dopiero we wtorek bo jutro i pojutrze pracuję.
dostałam do niego również dodatki które są cu-dow-ne!


w końcu wzięłam się za porządny i dokładny spis moich kucyków G1, G2 i G3.
G1 i G2 zrobiłam bez większego problemu, natomiast nie jestem w stanie określić z jakich zestawów mam poszczególne G3, te co wiedziałam to opisałam.


spis G4 zrobię jak będę mieć wolny dzień, mam tego tyle że bardzo długo mi się z tym zejdzie.
muszę spisać wszystkie Blind Bagi, kucyki z magazynu MLP itp.
na dodatek zostają jeszcze playsety G1 i G2.
w końcu udało mi się również sprzedać trochę naklejek do albumu My Little Pony które mi zalegają (powtórki), także czekają mnie również wyprawy na pocztę.

8 komentarzy:

  1. Woooow, to świetnie, że nadciągają nowe kuce. Ciekawość mnie zżera, jakie one są *.*

    Widziałam spis twoich koników i przyznam, że lista jest imponująca.
    Przy katalogowaniu G4, chyba faktycznie będziesz miała trochę pracy, ale w końcu - nie ma to jak porządek w kolekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nadciągną jutro jak listonosz nie zapomni do mnie przyjść 😊 dawno nie wypisywałam nowych kucyków jakie do mnie przychodziły i zrobił mi się bałagan, czasem nie ogarniam sama już co mam a czego nie więc lista zaktualizowana 😊

      Usuń
  2. Kucyk na którego polowałam wszędzie ale sie niestety nie udało ta klapa zamykana ach tylko pozazdrościć 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowny jest, to prawda, niedługo wrzucę zdjęcia w całości 😊

      Usuń
  3. omg. śniłyście mi się dziś dziewczyny. Spotkałyśmy się i gadałyśmy o kucykach i o zakupach. Opowiedziałam wam o ostatnim zakupie swoim, który przyszedł w piątek. ależ to było realistyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha :-) nic straconego, kiedyś można zrobić zlot kucykowych maniaczek 😊 P.S jakiego kuca kupiłaś?

      Usuń
    2. z G1 Strawberry Scoops, Pretty Beat, Lemondrop, Sky Dancer (chyba German) Love-in-a-mist i małe... skrzydlate chyba Baby Pockets...

      Usuń
    3. omgfmhmgmf :D gratulacje, zazdroszczę Strawberry Scoops, to jest jedyny kucyk G1 jakiego pamiętam z dzieciństwa, miała go moja siostra, pamiętam tego loda z rurką do niego ^^

      Usuń