czwartek, 10 listopada 2016

Nowości jesienne


Wreszcie jakiś ruch w interesie. Przez ostatnie tygodnie ogarnął mnie kucykowy marazm, ale nareszcie coś zaczeło się dziać. Całkiem przypadkowo udało mi się wygrać trochę aukcji, kilka kucyków zakupiłam spontanicznie...Ale jedno je łączy, wszystkie są śliczne ;)
Na pierwszy ogień idzie Bouqet. Szkoda mi bardzo, że ma obciętą grzywę a ogona nie ma wcale. Dopóki nie wyszukałam jej, żeby dowiedzieć się jak się nazywa, byłam pewna, że ma takie krótkie włosy(jednym słowem ktoś był całkiem niezłym fryzjerem).



Na fotce wyżej mamy Baby Fifi, a na dole Morning Glory z bardzo szaloną fryzurą :)


W lumpeksie udało mi się znaleźć Rainbow Dash która robi salto w tył :D. Co prawda mnie się nie udało jej tak usadzić aby skutecznie skoczyła, ale pracuję nad tym :D


Jeden z Grali- Love Melody. Strasznie podoba mi się jej znaczek, oraz to, że wchodzi aż na policzek :)



Kolejny maluszek to Jabber, bardzo podoba mi się jego kolorystyka.


I na koniec, Pina Colada która chyba wpadła pod kosiarkę. Smutno mi się zrobiło jak ją zobaczyłam, ale nie mogłam jej tak zostawić :)


A jak wasze jesienne nowości? Udało wam się coś upolować?



18 komentarzy:

  1. Mi tak! Ale specjalistką od polowania na G1 jesteś ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak człowiek czuwa w nocy to grzebie po portalach aukcyjnych...:)

      Usuń
  2. Super, jestem pod wrażeniem :)
    Love Melody wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Morning Glory ma fajne afro, mam słabość do tych flutterków 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Baby Fifi wystaje z pyszczka... ZĄB? O.O
    Mam nadzieję, że uratujesz urodę Pina Colady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Jest kilka kucyków z ząbkiem :D A co do Pina Colady, raczej nie bede robić jej re rootu ;( to strasznie dużo pracy i czasu, którego ja nie mam...Może kiedyś dostanie ogon ;)

      Usuń
    2. W sumie, to trochę dziwne i jednocześnie absolutnie świetne :D
      Biedna Pina Colada :( Brak czasu jak najbardziej rozumiem. No cóż - kuc będzie musiał poczekać. Pina Colada i tak jest genialna - nawet z podciętymi włosami. To pewnie za sprawą jej "tropikalnej" urody.

      Usuń
  5. A co się stało z wpisem o P. Silver Rain? O.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... to naprawdę miłe z waszej strony. Zachowujecie się w porządku nawet w stosunku do osób, które nie są do końca uczciwe.
    Ja to bym się od razu zaczęła wykłócać - że piszę co mi się żywnie podoba, bo mogę i takie tam, bla, bla, bla xD

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak w ogóle, bardzo ładny macie ten nowy szablon ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tez chciałam pochwalić szablon. Prześliczny. I ja bym nie usunęła,żadnej notki i po tej akcji na pewno już nie usunę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie chcemy generować problemów. Gorzej, że chyba wśród nas jest jakiś kret...

      Usuń
    2. a żeby oczy wysiadły od czytania bloga :P

      Usuń