niedziela, 20 listopada 2016

Kilka nowości i... zapowiedź! :D

Witajcie!

Ostatnio udało mi się dorwać kilka kucyków (w końcu bo - jak wiecie - miałam przerwę w kupowaniu) :D

Kilka kucyków już jest u mnie. Kilka idzie pocztą i mam wielką nadzieję, że przyjdą jutro lub pojutrze <3

(przepraszam za jakość zdjęć ^^" )

Zacznę może od ostatniego nabytku jakim jest Rarity do stylizacji. 


Przyznam, że od razu mnie ujęła <3 Wygląda tak uroczo derpowacie, że nie dałam rady... Nie zastanawiałam się ani chwili, chociaż początkowo myślałam, że to fejk :P

Rarcia ma ok. 17cm. W zestawie znajdziemy 15 akcesoriów (nie liczyłam) - między innymi szczotkę do włosów czy spinki.

 


 Z tej serii jest jeszcze Twilight i ma być Pinkie! Niestety TS jeszcze nie znalazłam :c


Patrzcie na tego uroczego derpa! :D

Kolejnym kucykiem jaki dołączył do kolekcji jest... Świąteczna Minty! :D Uwielbiam jej kolor <3



Jako, że ten tydzień miałam dość kiepski, więc upłynął pod hasłem "mnie też się coś od życia należy!". Z tego powodu skusiłam się też na zestaw, który od dawna za mną chodził. A że była promocja to tylko przypieczętowało decyzję ;)







Yeah! Kolejna Minty! <3

Jako, że jak jeżdżę do pracy autem to zahaczam o biedronkę to tak jakoś przy okazji mi się trochę halloweenowych BB kupiło ;) 



Tyle na razie z nowości. Już się nie mogę doczekać paczuszki, która idzie do mnie z Holandii! ^U^ 

Zdradzę tyko tyle, że są w niej dwa kucyki G1, które są na mojej wishliście od baaaaaardzo dawna! :D Jak tylko dotrą to się pochwalę :D

5 komentarzy:

  1. też kupiłam minty jest boska! Super zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, Rarity do czesania rzeczywiście jest odrobinę dziwna. Ma głowę trochę jak u stereotypowego kosmity - szaraka :D
    Celestia z zestawu mnie urzekła. Celestia zawsze jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ostatnio też udało mi się kupić Minty ale z g1 za 2 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw G4 robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń