wtorek, 22 listopada 2016

Atak G3, cz.1.

Ostatnio udało mi się zgromadzić trochę G3 (aż 10). Jest to coś nowego, bo kucyki tej generacji już dawno u mnie nie witały. W części pierwszej 3 kucyki G3 (oraz jeden G1 i G4 na dokładkę :)).

zwichrowane kucyki po wyjęciu z koperty :)


A kogo my tu mamy?

 1). Starflower.


2). Jade Garden. Jest piękna. Aż brak słów.


3). Chocolate Chipper. Aż się ma ochotę na ciacho :)


4). Sweetheart. Nie mogę domyć jej tej plamki nad oczkiem. Widzę, że też jest lekko zwichrowana, ale i tak śliczna :)


Na koniec pokraczna AJ z ruchomymi nogami :D. Była promocja w Auchan i nie mogłam się powstrzymać. Co prawda wygląda jak kartofel z nogami, ale co tam :D



Dali jej nawet lekko derpowatą Winonę :O
Pozdrawiam was w ten pogodny dzień, i życzę wszystkiego kucykowego :)

P.S Szykujemy dla Was małą niespodziankę, obserwujcie i czytajcie nas uważnie :D

10 komentarzy:

  1. Ta plamka dodaje Sweetheart uroku :) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku myślałam, że specjalnie ma tą plamkę :D

      Usuń
  2. Jade Garden i Chocolate Chipper!!! <3 Przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jade Garden faktycznie piękna, na Chocolate Chipper poluję :) nie mogę patrzeć na tę Applejack... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu tak okropne porobili te G4 z ruszanymi nogami że brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie na olx, sprzedaje aktualnie dużo kucyków G3, Daniel

    https://www.olx.pl/oferta/zestaw-8-szt-rzadkie-kolekcjonerskie-kucyki-my-little-pony-CID88-IDiUFYF.html

    OdpowiedzUsuń