poniedziałek, 21 listopada 2016

Marzenia się spełniają! :D

Witajcie!

Paczuszka, o której wspominałam w ostatniej notce, przyszła dzisiaj! :D Tak więc zgodnie z obietnicą...

Na początku przyznam, że nie sądziłam, że te kucyki w ogóle trafią do mojej kolekcji. To było takie odległe marzenie, które jakoś tak podświadomie wiecie, że się nie spełni. 

Jak już pisałam miałam gorszy okres i stwierdziłam, że muszę zrobić coś co sprawi mi przyjemność bo normalnie oszaleję ;) Do ostatniego dnia holda biłam się z myślami czy kupić jedną, drugą czy obie (Zuza i Langiva potwierdzą ;)... w sumie mój P. i kolega też potwierdzą). Poszalałam i chociaż wydałam sporą kwotę to nie żałuję :D

Ku mojej wielkiej uciesze to między zapłatą i odbiorem nie minął tydzień :D

Już nie przedłużam... Panie i Panowie oto...

... G1 Night Glider! :D




Jest w prawie idealnym stanie <3 Nie mogę się nacieszyć :D Przepiękna! <3

Drugim kucykiem, który do mnie przyszedł jest kucyk, który wprawił mnie w wielki WTF jak pierwszy raz go zobaczyłam. Zastanawiałam się "ktoś sobie żarty robi... przecież Hasbro nie mogło wypuścić kucyka z TAKIM znaczkiem!". Mogło XD

Ten kucyk tak mnie rozbawił, że zapragnęłam go od razu... tzn. od razu po tym jak minęła mi głupawka spowodowana jego znaczkiem XD

Oto najbardziej amerykański kucyk jakiego widziałam! Oto żywa reklama Burger Kinga i McDonald's! Oto Munchy! :D





Czy można się jej oprzeć? ;) Powiedzcie ;)

W tym tygodniu powinno przyjść do mnie jeszcze kilka kucyków, więc niewykluczone, że zawitam jeszcze w jakiejś notce ;)

Na koniec - moja dwie piękności razem :D



Jak Wam się podobają? Co o nich myślicie? ;)

8 komentarzy:

  1. Przepiękne. I moje oczy też robią wtf na burgery na kucyku xp

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwa świetne! ❤ aż mi się Munchy spodobał 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie on jest taki specyficzny, że na początku jest takie wtf a później pojawia się "chcę" XD

      Usuń
  3. O mój jeju! Munchy to moje marzenie nad marzeniami, oddałabym rękę za to cudo. :D

    OdpowiedzUsuń