czwartek, 28 sierpnia 2014

Znów nowości

Ostatnim razem pokazałam wam co znalazłam w lumpeksie. Coś mnie podkusiło i następnego dnia wybrałam się w to samo miejsce drugi raz. I mym oczom ukazała się ONA. Moja pierwsza Perfume Puff Pony :D. Do tego jej koszt był oszałamiający - 1 polski złoty. Niewiele myśląc capnęłam Puffkę i świńskim truchtem pobiegłam do kasy. Inne nowości pochodzą już z tradycyjnego miejsca zakupowego - internetu. Jestem z nich niesamowicie zadowolona ponieważ wreszcie trafił mi się Winger Pony :) Do tego z zachowanymi skrzydłami, w stanie idealnym :). Ale nie mam co dłużej się rozpisywać, lepiej pokazywać :D

1. High Flyer. Jest po prostu ŚLICZNA. Bardzo mi się podoba. Znaczek jest uroczy :). Bardzo się cieszę, że udało mi się ją zdobyć :D




2. Moonstone. Jest w świetnym stanie. Spójrzcie tylko na te włosy :D.


Wszystkie razem. Do kucy dołączona była jeszcze Pinkie Pie z G 3,5 w Ponyville. Nie jestem fanem, ale jako kolekcjoner zachowam ją :p Ma zdejmowane włosy, bez nich wygląda jak po chemioterapii...Może to taki sposób Hasbro na oswajanie dzieci z chorobami? Haha, ale ze mnie żartowniś...


3. No i Puffka, Daisy Sweet. Co prawda lata świetności ma już za sobą, ale nadal jest piękna. Nie pachnie stokrotkami, ale co tam, mnie i tak się podoba :). Kojarzy mi się z Marią Antoniną lub z postaciami z musicalu "Taniec Wampirów".
A w tle możecie zobaczyć moje nowe ukulele. Cóż, internet powinien zostawać odcięty gdy pije się alkohol :)


I jak Wam się podobają moje zdobycze?

Na koniec bonus, Bójka pałaszująca ciasteczko :)


11 komentarzy:

  1. świetne zdobycze :)
    dobrze że u High Flyera zachowały się skrzydełka, jest przesłodki ^^
    a Daisy Sweet, ah, co tu dużo gadać, przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, super, rzadko te flutter czy winger mają, jest perełką w mojej kolekcji :). A Daisy jest słodka, moja Maria Antonina :D

      Usuń
  2. pierwszy raz widzę pufiatego kucyka :D Slodki szczurak! Pan tęczowy jest genialny!n Dollbby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, wreszcie udało mi się znaleźć coś fajnego :) A szczurek jest zaiste kochany :)

      Usuń
  3. Szczurek uroczy, ino jakiegoś koleżkę mu koniecznie spraw, bo szczurasy to stadne zwierzaki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ale się nie lubią :)

      Usuń
    2. A rozumiem ;) To się niestety zdarza

      Usuń
    3. No niestety młodsza bije tą która widać na zdjęciu :) więc chce dać starszej chwile spokoju :) wcześniej miała koleżankę w klatce, ale niestety zmarła w lutym :( próbowałam później zaznajomić Bójkę z tą drugą szczurką,m żeby też były w klatce razem, ale niestety nie chcą. Kotłują się i piszczą. Chce dac już Bójce spokój jak jest stara i pewnie niewiele życia jej pozostało...(obym się myliła)

      Usuń
  4. High Flyer, CUDNA!!! ZAZDROSZCZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń