piątek, 29 sierpnia 2014

Moja rozrastająca się kolekcja

Witajcie :)

Dziś się pochwalę video, które - po wielu mękach z programem do edycji video (nie lubi mnie i się ścina, albo zawiesza i wyłącza przy próbie zapisania...) - udało mi się zrobić. 

Od razu mówię - jakość nie jest powalająca, ale chyba najlepsza jaką mi się udało uzyskać D: No i jedt momentami ciemnawo, ale już nic na to nie mogłam poradzić... Ah! Jeśli ktoś nie przepada za muzyką irlandzką (lub irlandzkopochodną) lub skrzypcami to polecam wyłączyć lub ściszyć dźwięk ;)

Pudło, które widać w 4:48 - tak... ono też zawiera kucyki, ale w większości nieoryginalne. Pudło z Twilight, zawiera dodatki dla kucyków (ubranka, buciki, itp.), kilka kucyków z McDonalda i ogólnie rozumiany kucykowy stuff ;) A! A pudło, które widać w 4:50, zawiera stajnię (z zestawu z Peachy), domek i kilka kucyków, które mam doprowadzić do ładu, ale ostatnio nie mam czasu...



Nad video z Pinkie dalej pracuję... To znaczy - ja już wszystko zrobiłam! Filmik jest gotowy i zapisany jako projekt, ale program się przy tym jednym filmiku buntuje i nie chce go zapisać jako video :/


Pożalę się Wam jeszcze, że nie mogę znaleźć weny do pisania pracy... Pinkie stara się mi pomagać, ale - ciiiiiii... nie wolno jej tego mówić - trochę jej to nie wychodzi ;)



A w ogóle to właśnie z moich ust poleciało w stronę laptopa niecenzuralne słowo... Po 15 minutach od zakończenia aukcji przypomniało mi się, że miałam ją licytować... Ze smutkiem weszłam na allegro, żeby zobaczyć końcową cenę, ale humor mi się poprawił jak zobaczyłam, że końcowa cena była tylko 1zł niższa niż normalna :P (zestaw 3 fakie z jakimś wagonikiem) Jednak nie jest źle ^U^


Swoją drogą zazdroszczę Strzydze... Też bym pojechała nad morze :( Kilka lat nie byłam... W sumie w tym roku tylko raz byłam poza Krakowem =____= W maju u koleżanki na majówce... Teraz we wrześniu chociaż pojadę na MLK. Powiem Wam szczerze, że zaczyna mnie nosić... Nie wiem czy to kwestia zmęczenia otoczeniem, natłoku pracy i ogólnie natłoku rzeczy na głowie, ale mam ochotę to wszystko rzucić i pojechać gdzieś... Wcześniej jeszcze dawałam radę, ale teraz jak jeszcze moja psiapsióła wyemigrowała do Wielkiej Brytanii to nie mam w Krakowie żadnej ( O_O ) koleżanki, z którą mogłabym pogadać X____X ... chyba właśnie sobie uświadomiłam, że "na miejscu" 100% znajomych, z którymi się spotykam to faceci X_________X Chyba trzeba odkurzyć stare znajomości ^^" 

No nic - jakby coś mnie poniosło i gdzieś pojadę to na pewno dam Wam znać ;) Póki co się nie zapowiada (bo trzeba pisać pracę...)

~~ Hope ~~





17 komentarzy:

  1. ALE kolekcja, a ja myślałam, że jestem nawet niezła w kucykach, jak moje kilka(naście), no dobra g3 mam trochę i troszkę g3.5, coś tam z g4 i jeden malutki g1, nawet nie mam g2! Do pięt ci nie dorastam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co mam równe 570 kucyków różnych generacji :P Powodzenia w zbieraniu ^^ Kucyki wciągają, więc nie zdziwiłabym się gdybyś mnie doścignęła za niedługi czas :3

      Usuń
    2. Och, mieć 500 kucy, prawie 600, na tych wakacjach zajęłam się"starszymi" kucami i już g1, w sumie, dobrze jest, mam stadko kucyków Filly, pony, podróbek, hmm... Te konie pluszowe w sumie patrząc tak nie tylko na poniaczy to z ok. 250 chyba by było!

      Usuń
    3. ^^" Chyba nie rozumiem ostatniego zdania ^^"

      Usuń
    4. Mam pluszowe konie i chodzi o to że nie pony pluszowe, tylko konie i jak podsumowuje wszystkie pony, konie, podróbki i inne to z 250 chyba by było. Fakt, dziwnie to napisałam, trochę mnie poniosło, chyba dlatego, że uwielbiam pisać na tym blogu i dostawać odpowiedzi. Kocham ten blog! Kiedyś nie kupowałam używanych kucy, bo nie wiedziałam jak je umyć. Dzięki temu blogu umyłam takiego g1 co wyglądał OKROPNIE!!! Mój Yo-Yo! DZIĘKUJE !!!

      Usuń
    5. Cieszy mnie bardzo, że podoba Ci się nasz blog ^____^ Mam nadzieję, że dostarczymy Ci wiele uciechy naszymi notkami :D
      Właśnie tak sobie myślę, że na dobrą sprawę nie mam pojęcia ile podróbek mam w kolekcji :P Konie też mam, chociaż wyglądają trochę kiepsko - bardzo lubiłam się nimi bawić w dzieciństwie ;)

      Usuń
    6. Ja też nie wiem ile mam podróbek siedzą, w takiej siatce i rzadko się ruszają. Wiem, że mam takiego strasznie chudego(kości mu widać) i strasznie grubego(nawet dwa), jak się nimi bawiłam to zawsze dla mnie to było dziwne. Zawsze gruby chciał jeść, a chudy dbał o linie!

      Usuń
    7. Hah xD Oj moim też dopisywałam różne historie ^^

      Usuń
  2. no widzisz Asia, a ja się tak wsłuchałam w muzykę że miałam Cię zapytać co to jest, bo bardzo lubię ^^
    ja tylko na tydzień wyjeżdzam, potem u mnie się zacznie praca przy filmie, projekty... ale będzie MLK w międzyczasie ^^
    także głowa do góry i napewno uda Ci się napisać, pamiętam jak ja się męczyłam przy licencjacie by to ogarnąć, rany... także współczuję ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super kawałek - przypadkiem odkryłam bo YT udostępnia darmowe podkłady do filmów i można sobie wybrać i nikt się nie doczepi praw, licencji itp ;) Wśród coś koło 150.000 utworów trafiłam na ten :D uwielbiam taką muzykę *U*

      Usuń
  3. ja teraz non stop katuję The Celtic Circle w szczególności The Dragon's Breath <3 przesłuchaj sobie, może Ci się spodoba albo znasz :) coś pięknego, ale jak słyszę taką muzykę od razu przypomina mi się Pyrkon i robi mi się smutno :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kawałek w filmiku bardzo fajny, zwłaszcza pierwsza część, taka troszkę smutna, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój umysł tego nie ogarnia O.o ale kolekcja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna kolekcja! Ja nigdy nie będę mieć tak dużo kucy :( Jestem początkującą kolekcjonerką i mam na razie tylko 5 oryginalny kucyków. I mam tylko 11 lat więc nie mogę kupować kucyków przez internet :{ ale całe szczęście że mama może. Niedawno mi kupiła na allegro zestaw kucyków zobaczcie ładne co nie? link http://allegro.pl/kucyki-pony-filly-2-domki-domek-guma-balonowa-i4522413604.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy ;) Moje kolekcjonowanie zaczęło się jak jak miałam 5 lat (noooo trochę temu to już było ;) ) ale kolekcja zaczęła się rozrastać dopiero 2-3 lata temu :) Tak, że jeśli tylko będziesz kochać kucyki tak jak teraz to spokojnie, powoli kolekcja będzie się rozrastać :) Powodzenia!

      PS. Zestaw bardzo fajny ^^ Super wygląda Rainbow trzymająca balony (?) :D

      Usuń
    2. Ja zaczęłam interesować się kucami( wpierw podróbki) chyba jak miałam 4 lata, a lat to mam tak coś jak ty, a tak naprawdę to kolekcjonuje bardziej od 6 latek, no przynajmniej oryginalne, a starsze pony to głównie od tego lata. Na tych wakacjach zebrałam coś z 18 kucyków( nie jestem pewna czy jeszcze w roku szkolnym nie dostałam 3) tak czy inaczej nie martw się, choć ja nie jestem wzorem do naśladowania jeśli chodzi o martwienie się:)

      Usuń