czwartek, 21 sierpnia 2014

NARESZCIE

Nareszcie po tych wielu poszukiwaniach udało się! Znalazłam wreszcie kucyki w lumpeksie! A miałam przeczucie żeby tam wejść :) Mimo iż była brzydka pogoda, jakoś się przemogłam i zajrzałam. A tam...Fluttershy z serii G3 i dwa razy Pinkie Pie. W tym ta chodząca! Do tego działa :) Gada i chodzi :)
Fluttershy już obiecałam Strzydze, w końcu ja już ją mam, i nie będę taka, żeby wszystko zatrzymywać dla siebie. Niemniej jednak jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych łupów i całkowicie się nie spodziewałam, że można coś w moim mieście wygrzebać :).
Ps. Widziałam tez dziwna laleczkę, miała dwie kitki, dużą głowę jak u Pullip, zginała nogi w kolanach i miała nakładane powieki z jakimiś truskawkami i gwiazdkami. Wyguglałam ją, to jakaś Cuie Pops, czy ktoś się w nich orientuje?
Ps2. Widziałam również lalkę bobasa Kopciuszka :) Co to za wysyp :D?





Pinkie jest przesłodka ;D







7 komentarzy:

  1. gratulacje, gratulacje ^^ Fluttershy jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! A z ciekawości spytam - ile dałaś za nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam kilka kuców z lumpeksu, np słodką gadającą pluszową Rainbow Dash g3 bobas i Winter Wish z g3 i Glitterbelle z g3, dwie po 5 zł jedna po 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście po raz chyba 3ci widziałam jakieś kucyki, dlatego jestem w szoku :D

      Usuń
    2. Mnie się tylko raz udało kupić kucyka w lumpeksie :( ale za to jakiego! Taką 50 cm Sweet Song pluszową G3 :D

      Usuń