czwartek, 21 sierpnia 2014

kucykowe półki oraz album na naklejki My Little Pony.

witam,

ostatnio zauważyłam w komentarzach że ktoś chciałby zobaczyć półki pełne kucyków, oto i moja kolekcja ^^



pamiętam jak w dzieciństwie zbierałam naklejki do albumu Pokemonów, dlatego też nie mogłam się oprzeć by kupić sobie album na naklejki My Little Pony ^^

okładka albumu.

dawno, dawno temu...

naklejka z Luną i Celestią mnie urzekła ^^

przedstawienie Celestii oraz Luny.

oprócz dużych naklejek są również wycięte naklejki.

teraz po kolei przedstawiany jest każdy kucyk, tutaj Twilight Sparkle oraz smok Spike.

Pinkie Pie.

w każdej paczce naklejek znajduje się jedna wycięta bądź jedna świecąca ^^

Rainbow Dash.

 Applejack.

Rarity.

Fluttershy.

wycięta naklejka Fluttershy <3

znaczkowa liga.

królewskie wesele.

moje ulubione naklejki, czarne charaktery ^^

^^

znaczki.

w magicznym królestwie Equestria.

Ponyville.

Ponyville.



okładka z tyłu, oczywiście jakiś kucykowy konkurs.

naklejki do albumu My Little Pony na wymianę/sprzedaż: 90, 132, 165, 95, 103, 15, 148, 173, 33, 53, 49, 171, 39, 67, G.

3 komentarze:

  1. Chętnie odkupię: 33, 67 i G. Podeślij mi @ to się dogadamy :P love.krove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, jasne, będę mieć jutro jeszcze więcej na wymianę ^^

      Usuń
  2. Te półki są fajne i myślę że mogłybyście zrobić serie zdjęć z przymiarkami np. g1 i g2 ,albo g3 i g2, źrebie g3 i źrebie g1, coś w tym rodzaju bardzo bym prosiła.

    OdpowiedzUsuń