czwartek, 7 sierpnia 2014

nowy kucyk G2 oraz kucyki w Biedronce!

witam,

dawno żadna z nas nic nie pisała a teraz pojawia się post za postem ^^
moja znajoma powiedziała mi jakiś czas temu że w dzieciństwie posiadała jednego bądź dwa kucyki (chyba z G2) i może mi ich poszukać.
znalazła tylko jednego (którego w dodatku nie mam w swojej kolekcji ^^)!
kucyk przeszedł bardzo ciężką drogę aż do mnie dotarł, lecz w końcu wczoraj przyniósł mi go listonosz ^^

 Wingsong (Secret Surprise Friends, 1998).
jest to 118 kucyk w mojej kolekcji, dziękuję Asiu jeszcze raz za niego!


pozatym...
gdy byłam dzisiaj na zakupach w Biedronce, nie mogłam się powstrzymać by kupić sobie kilka kucykowych rzeczy "na studia" ^^'
otóż, posiadają teraz w swojej ofercie przepiękne notesy dekoracyjne (z futerkiem^^) MLP, zeszyty, kredki, ołówki, flamastry, kredki w etui, farby do malowania palcami ze stempelkami oraz farby plakatowe, akwarelowe, fartuszki do malowania, pędzelki, papier kolorowy z naklejkami MLP, teczki harmonijkowe, skrzydłowe bądź z rączką, gumką, bloki rysunkowe, piórniki! niestety nie dostałam bo zostały wykupione :< oraz podkłady na biurko.
ja zakupiłam sobie dwie teczki z gumką które przydadzą mi się na rysunki oraz kredki w etui na studia ^^



2 komentarze:

  1. ja sobie dzisiaj kupiłam w auchanie kredki my little pony :} i tak się z nich cieszę

    OdpowiedzUsuń