wtorek, 12 sierpnia 2014

marzenia Strzygi, G4.

witam,

oglądając czwarty sezon "My Little Pony-Friendship is Magic" (zostało mi tylko 11 odcinków do końca ^^) bardzo polubiłam generację 4.
dlatego postanowiłam napisać posta odnośnie moich kucykowych marzeń związanych z tą generacją.
mam nadzieję że chociaż kilka kucyków z wymienionych poniżej będę mogła zakupić na My Little Konwent we wrześniu.

oto i one:

 przecudowna Zecora...

 

która na dodatek świeci w ciemności, moje największe marzenie związane z G4.

 Fluttershy & Sea Breezie.

Fluttershy (Rainbow Power).


Fluttershy (Crystal Princess Celebration).

Soaring Pegasus Set, który mogłam kupić w Tesco, lecz niestety cena mnie zabiła.

Trixie Lulamoon, na którą poluję już bardzo długo.
jest na wielu aukcjach z innymi kucykami, lecz niestety nikt nie chce mi jej sprzedać pojedynczo a to jedna z moich ulubionych postaci...

Big Mcintosh, moja wielka miłość <3

Pony Mania, jeżeli pojawi się w sklepach, od raz kupuję ^^

 Queen Chrysalis.

Nightmare Moon <3 

Photo Finish.

oczywiście Luna <3

Lyra Heartstrings, z nią jest taka sama historia jak z Trixie :<

 Wysteria.

Pinkie Pie.

Apple Bloom (Wild Rainbow).

Scootaloo (Wild Rainbow).

Sweetie Belle (Wild Rainbow).

5 komentarzy:

  1. Myślałam o Zecorze, kupując prezent urodzinowy na Zuzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa widzę tu kilka tych które też chcę :P Zwłaszcza Sweetie Belle (Wild Rainbow), Photo Finish, Queen Chrysalis(zwłaszcza odkąd ją usłyszałam *___* ), zestaw Pony Mania *__* chyba bym od razu 2 kupiła (jakbym miała kasę) no albo chociaż Pinkie i Rarity bym chciała :P ...i RD dla Pawła XD I jeszcze Fluttershy & Sea Breezie! :D

    A! A jak chcesz to te brokatowe mogę Ci załatwić :) kosztują coś koło 25zł sztuka, a do TRU mam niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marzenia ^^ marzenia ^^
    o kurcze, ja tych brokatowych nigdzie nie widziałam :|
    jak będę mieć przypływ gotówki to Cię poproszę ^^' dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tu jest Trixie na sprzedaż link http://allegro.pl/my-little-pony-trixie-i4527374111.html

    OdpowiedzUsuń