wtorek, 26 sierpnia 2014

FS Pinkie Pie oraz Snow-Globe Celestia i Luna

Witajcie!

"Trochę" mnie poniosło w weekend ^^" Paweł już chyba nawet zrezygnował z komentowania - biedny chyba się pogodził z losem ;)
Mama jak zobaczyła Pinkie... ale to później ;)

Tak więc w sobotę, po basenie, wybrałam się z mamą na zakupy. W realu trafiłyśmy na promocję (o której dzień-dwa wcześniej pisał mi Paweł) - kucyki Fashion Style (FS) kosztowały jedynie 29,98 zł! Jako, że kiedyś sobie obiecałam, że kupię tą Rarity jak będzie duża przecena to niewiele myśląc włożyłam ją do koszyka ^__________^ Niestety - zaraz koło reala jest TRU (Toys R Us - taki duuuży sklep z zabawkami i art. dziecięcymi)... Weszłam tylko popatrzeć! Niestety pech chciał, że była promocja - 30% zniżki na kucyki. Pomijam, że TRU zrobiło mnie w balona bo kucyki w gazetce nijak się miały do tego co było na półkach, ale cóż... Trochę zniesmaczona przeglądałam półki i nagle zobaczyłam ją - FS RP (Rainbow Power) Pinkie Pie *__________* Niestety nie miałam aż tyle pieniążków przy sobie ani na koncie (bo ja rzadko miewam kasę w portfelu i na koncie - żeby nie kusiło ;) ), więc po cichu postanowiłam wrócić tam na następny dzień, a tymczasem wkoszyku wylądowały dwie POP (Rarity i AJ) oraz RP AJ :)


Zgodnie z planem - na następny dzień wyciągnęłam Pawła (mimo, że marudził, że zimno, mokro i  w ogóle) do TRU ^_____^ Wcześniej jeszcze zahaczyliśmy o Empik, gdzie dorwałam kolejny tom Kuroshitsuji *tyle szczęścia*
A w TRU... Tyle pokus! Jednak zrezygnowałam z większości (np. fluorescencyjnych gwiazdek na ściany, figurki Jack'a Skeleton'a albo Jeźdźca z Nikąd - świecącej w ciemności jeśli dobrze widziałam). W końcu dotarłam do działu z kucykami, od razu do koszyka poszła FS Pinkie i POP Twilight. Po chwili jeszcze FS Rainbow Dash ("wezmę tak na razie - zastanowię się czy ją wziąć"). Na koniec jeszcze poczułam lekkie zdziwienie, że ja - która za bardzo nie orientuje się w temacie Monster High - wiem więcej niż pani z promocji stoiska z MH... Przy kasie do koszyka poleciały jeszcze naklejki ^^"


A dziś... a dziś był bardzo miły dzień ^_____^ Gdyż Pan Kurier przyniósł mi (no...gwoli ścisłości przyniósł mojemu tacie bo ja ie mogłam odebrać bo byłam w pracy) Snow-globe (taka robocza nazwa, ale najbardziej adekwatna) Celestię i Lunę! :D W środku oba kucyki mają jakiś płyn i 'sreberka' - Luna, zgodnie z jej znaczkiem, jest wypełniona półksiężycami i gwiazdkami, a Celestia 'słońcami' (tzn mnie to bardziej wygląda na gwiazdy, ale sądzę, że w zamyśle producenta były sreberka ze znaczkiem Celestii a byłoby trudno takie zrobić).


Na specjalne życzenie Igi - film pokazujący księżniczki "od środka" ;)






A teraz mała recenzja Pinkie :D Na pewno trzeba jej przyznać, że jest...sobą XD To czysta esencja Pinkie ;)


Czy wy to widzicie? :D Balonowy piesek i wąsy! XD




Do Pinkie dołączone są też dwie spinki. 



Szczegóły ubranka:



Nawet ten kolor włosów tu pasuje! :D


Jeszcze nakręciłam video i nawet udało mi się je zmontować ALE kochany program nie chce go zapisać... Jak mi się uda to wstawię tu linka ^_______^

Jak się Wam podoba Pinkie? A Luna i Celestia? :)

~~ Hope ~~





12 komentarzy:

  1. No rzeczywiście, ale szaleństwo! Pinkie jest urocza!( tak w ogóle ogólnie lubię Pinkie, ze względu na podobieństwo Pie z g3) Celestia i Luna super!
    Ps. Tak do Zuzy, proszę przekazać, cały czas czekam na pullipki Anię i Różę, tęsknie za nimi, kocham zdjęcia z nimi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pokaże :D Trochę zaniedbałam dziewczyny to fakt, ale na pewno niedługi się pokażą :)

      Usuń
  2. naprawdę one są wypełnione płynem? YAY! ja chcę Lunę tak bardzo... :<
    są przepiękne, widziałam jak ktoś na MLP Arenie je niedawno też wstawił.
    a Pinkie słodziak, podoba mi się ten balonikowy piesek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :D Świetne są :D Mogę zrobić filmik ^U^

      Usuń
    2. zrób, zrób bo jestem ciekawa jak to działa :D

      Usuń
  3. Ojej, a u mnie wyleguje się jeno 13 część Kurosza i nikt nie jest łaskaw jej kupić. :C
    Jaka Pinkie jest świetna! Gdybym kiedyś chciała zbierać kucyki, to na pewno zaczęłabym od niej. Świetne. A ten balonowy piesek. haha :D
    Pozdrawiam kucykowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jakieś szczęście i udało mi się uzbierać wszystkie tomy aż do tego i czekam na następne :D Życzę Ci żeby ktoś Ci kupił resztę bo przygody są super! Anime jest strasznie okrojone (tak mało Undertakera T^T )
      Pozdrawiam ^____^

      Usuń
    2. Undertaker jest najlepszy, ale ja chyba upodobałam sobie z nowego sezonu Daggera i Aloisa. ;-D
      Ja nie kupuję mang, ja czekam, aż ktoś kupi, żeby sobie pożyczyć. xD Smutna, wredna prawda życia xD

      Usuń
    3. No można i tak ;) Oprócz Daggera podobał mi się jeszcze Joker :P A kiedyś (ze 3 lata temu?) cosplyowałam Undertakera x3

      Usuń
  4. dzięki Hope za filmy, one są genialne! napewno je sobie kiedyś kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pinkie jest po prostu... Pinkie! Uwielbiam ją! Ciekawe czy w Blue City też by była taka zacna promocja? Może się tam przyturlam jutro. :)

    OdpowiedzUsuń