wtorek, 30 września 2014

Nowości Zuzz

Witacie kucykofani ^^. Miałam z nowościami poczekać aż przyjdą wszytskie paczki, ale już tak strasznie długo zwlekam, że podzielę nowości na kilka postów :D Przyszło do mnie ostatnio kilka fajnych rzeczy, kilka niespodzianek :). Wymieniłam się też ze Strzygą, i z tej wymiany jestem bardzo zadowolona. Czekam jeszcze na jakieś 4 kucyki G1, jednego G2 i piękny zestaw od Capricorn, ale to pokażę wam pewnie je w następnym poście :D Tymczasem zapraszam do oglądania tego co u Zuzy nowe:




 Rainbow Dash

Honolu-lu. Jest taka słodka ;D

Coconut Cream

Princess Twilight Sparkle. Chciałam ją mieć jakiś czas i się udało. To właśnie ona była jedną z niespodzianek.

Rainbow Dash z G 3,5 jedna z niewielu G3,5 które nawet mi się podobają :)

Poniacze z Maca. Będą do wymiany bo mi się nie podobają...;p

Celestia. Mówi po polsku :D

Sew-and-So. Śliczna :D

Sky Skimmer i Starflash z wymianki z Igą :D

Wingsong

Silver Rain

Majesty. Trochę zajechana, znaczek się całkiem starł ale i tak jest śliczna :). Kolejna niespodzianka. Nie było jej widać w paczce która kupiłam więc była miłym zaskoczeniem :D

 Blossom. Nie ma ogonka niestety...Ale i tak jest piękna ;D

 Cadence Rainbow Power. Jaka dostojna i piękna ;)

Kilka kolejnych Makdonaldów, spóźniłam się na nie i nie kupiłam sobie żadnych. Najbardziej ciesze się z AJ :D

Inne Hepi Mile. I ponyville. Chyba nawet je zostawię a co...

Mama Rainbow Dash. Zaskakujące, że równiez mi się podoba. Jest nieco wyższa niż inne G 3,5.

Mamy tu fejka który jest wyjątkowo ładny. Szokująco ładny :D.

Li'l Pocket. Szkoda że brakuje jej kawałka znaczka, ale co tam i tak jest śliczna :)

Raspberry Jam

Zobaczcie tez ile w sumie nazbierałam fake'ów...


Co powiecie na te nowości? Co u was nowego?

11 komentarzy:

  1. Silver Rain G2 <3 kocham go, chciałabym mieć taką normalną Blossom :< chyba nigdy na nią nie trafię... wtedy mnie kobieta oszukała i o, nie mam :<
    a ten Baby Fake G1 jest cudowny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *___* Też dołączam do zachwytów nad Silver Rain *___*
      Strzyga - współczuję tej sprawy :/ Mnie się przypadkiem udało dostać włoską Blosom (popisaną długopisem, ale od czego jest benzacne :P )
      Ten G1 fake jest przesłodki! <3

      Usuń
    2. no strasznie mnie to męczy jak tamta babka mnie wykołowała... już nie chodzi nawet o kasę tylko o tę słodziutką Blossom :<

      Usuń
    3. No, jest słodki :D
      Silver Rain jest bardzo stylowa. Pani która wystawiła aukcję z nimi twierdziła, że to Filly XD

      Usuń
  2. Dołączam do zachwytów nad Silver Rain <3 Lofciam G2 <333 Raspberry Jam też cudowna, ach, ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och g2, marzenie! Mam już 6 g1, ale brakuje mi g2! Żeby mieć chociaż jednego! Li' l Pocket jest śliczna. Cadance Rainbow power, super! Raspberry Jam cudna i fakie i g2 i g1 i wszystko! Mam dużo g3\5 ale mamy Rainbow Dash nie mam, fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam g2! Mojego pierwszego, hura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki ci się kucyk trafił?:)

      Usuń
    2. Okazało się, że mama kupiła mi dwa! Lighty Heard i Sugar Belle. Wydawały mi się na początku strasznie drobne, a na pewno szczupłe. Już mam kucyki z wszystkich generacji, niemożliwe staje się możliwe!

      Usuń
  5. zazdroszcze Silver Rain!! Kocham ja!

    OdpowiedzUsuń