poniedziałek, 29 września 2014

nowości Strzygi, G1, G2, G3, G4, część I ^^

witajcie,

po My Little Konwencie emocje już opadły.
chyba zapamiętamy ten wyjazd na długo ^^
nie miałam niestety wcześniej czasu by zrobić zdjęcia moich nowych kucyków, dlatego przedstawiam teraz I część, ponieważ reszta jest w kucykowym SPA ^^

 Music Time (1987, UK).



bardzo lubię kucyki G1 z piegami, są cudne ^^

Baby Firefly (1987, US).

Baby Glory (1984, US).

Light Heart (Special Birthday Magic, 1998).

 Light Heart (Lady) (Royal Ladies, 1999).

Fluttershy.

 Princess Luna (Princess Luna & Rarity, 2012).

przywieziona z My Little Konwent, Cheerilee II (Pony School Pals, 2011).

9 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci tej Baby Glory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś też będziesz ją mieć ^^ życzę powodzenia!

      Usuń
  2. Baby Glory mnie zawsze rozczula :) a Music Time! Piękna! ^U^ Gratuluję zdobyczy ^U^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie kucyki z G1 z podniesionym kopytem. Nie zmienia to faktu że chciałabym mieć tą Cheerilee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podobają wszystkie, G1 chciałabym mieć wszystkie, ah ^^

      Usuń
  4. Cheerile jast słodka! Ja ostatno kupiłam Cheerile Rainbow power.
    G1 są słodkie och, Music Time!

    OdpowiedzUsuń