wtorek, 16 września 2014

oryginalne kucyki My Little Pony przypominające wyglądem fake'i.

witajcie,

za 10 dni, 19 godzin i 57 minut odbędzie się My Little Konwent w Bytomiu, przed nami sporo pracy z ogarnięciem prelekcji ale dajemy radę!
mamy nadzieję że się ze wszystkim na czas wyrobimy.

dzisiaj postanowiłam napisać Wam o oryginalnych kucykach My Little Pony przypominających fake'i.
osoby które zbytnio nie orientują się w G1 bardzo często mylą te piękności z nieoryginalnymi kucykami i przechodzą obok nich obojętnie...

DREAM BEAUTIES (1989-1990).
(przypominają bardziej konie niż kucyki).





TAKARA PONIES (1980-1985, JAPAN).
(zaliczane do G1 Nirvana Ponies, produkowane były tylko i wyłącznie w Japonii).




PIGGY PONIES (SPAIN).
(bardzo trudno dostępne grubaski "kucyki-świnki", również zaliczane do G1 Nirvana Ponies, produkowane w Hiszpanii).




MY PRETTY PONY (1981).
(bardzo duże, najstarsze kucyki My Little Pony).



11 komentarzy:

  1. O jejku! One w ogóle nie wyglądają jak g1! A mają napisane Hasbro na kopytkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dream Beauties nie wiem czy mają coś pod kopytkiem, nigdy nie widziałam takiego na oczy, Takara Ponies chyba nie mają ale można go łatwo poznać, wyróżniają się ^^ hiszpańskie Piggy Ponies zapewne mają jedynie napis Hasbro i rok ale nic więcej tak jak moja hiszpańska NC Lemon Drop (zdjęcia jej kopytek parę postów niżej) a o My Pretty Pony też mi nic nie wiadomo, widziałam jedynie na zdjęciach ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ale dziwnie wyglądają w życiu bym nie pomyślała że to mogą być g1!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak to sie czlowiek uczy czly czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym nie wiedziała że to oryginały to najbardziej bym się z Takarą i Piggy pomyliła :D

      Usuń
  4. Najbardziej podobają mi się te koniowate :) A te japońskie przypominają trochę "Hello Kitty" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi te koniowate najmniej, najbardziej świnki, są przesłodkie z tymi grubymi nóżkmi :)

      Usuń
    2. Capricorn, wiedziałam, że tobie się będą podobać ;D

      Usuń
  5. Ja bym chciała My pretty pony! Dziękuje za ten post, nigdy nie wiedziałam o takich kucykach!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Chyba mam Takara Ponies! Prześlę Wam zdjęcie ok?

    OdpowiedzUsuń