środa, 10 września 2014

Jesienne nowości

Bez zbędnych wstępów: nowości wrześniowe. Co ciekawe, trafił mi się jeden italianiec, który myślałam, że mi się zdubluje. A tu taka niespodzianka :) Jeden z kucyków, Baby Mischief, przyszła do mnie w zestawie z całą gromadką fejków. Czegoś tak brudnego w życiu nie widziałam. Brzydziłam się to wziąć do ręki. Jak można komuś wysyłać coś w takim stanie? Ja myje wszystko co wysyłam, chyba, że jest nowe. Jak umyłam je w wannie, to później na ścianach miałam zacieki z brudu. Fuj. Ale ale, mieliście oglądać nowości czyż nie?

1. Periwinkle


 2. Daisyjo. Od jakiegoś czasu chodził za mną ten kuc :)

 3. Darling Dhalia. Kolejna ozdoba mojej kolekcji, Jest naprawdę urocza

 4. Kolejna Wysteria. Tym razem jest to jej pierwsza pozycja.
 5. Silver Lining

 6. Rainbow Flash

7. Sparkler(Italy). To właśnie mój italianiec. Co ciekawe różni się nieco od swojej podstawowej wersji. 

Sparkler z Włoch jest bardziej zielona i jak widać na zdjęciu poniżej rózni się również kolorem oczu. Mam też wrażenie, że ma nieco mniejszą głowę. 

Znaczki również się różnią. Sparkler podstawowy ma brokat, ten z Włoch nie.  Niby małe różnice, a jednak są :)


8. Light Heart. W zestawie z łóżeczkiem zwanym Canopy czyli po prostu łóżko z baldachimem. Wszystko działa, tylko ogon ma jakiś taki...


 9. Baby Mischief. Nie ma ogona i ogółem jest w bidnym stanie. Jest wykonana z jakiegoś dziwnego plastiku, który jest jakby twardszy i bardziej błyszczący niż inne kucyki.
10. Pinkie Pie Rainbow Power, 11. Cheerilee Rainbow Power. Wybaczcie, że nie mam zdjęć, aparat odmówił posłuszeństwa...Na razie nie wyjęłam ich z pudełek, zastanawiam się czy ich tam nie zostawić :D
A jak tam Wasze kolekcje?

14 komentarzy:

  1. Śliczna Wysteria, dalej mi się marzy, ale jakoś nie mam szczęścia do niej. Sparkler bardziej podoba mi się z różem na polikach, ale fajny kuc ;) Zacne zdobycze, jak zawsze, Zu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sparkler piękny, mi też bardziej się podoba z różem, dodaje to uroku kucykom G1 ^^
    a Baby Mischief też piękna, ona jest w set'cie z tym co ja mam, Baby Explorer, on też jest wykonany z takiego samego "plastiku", trochę świecącego, ale mi się podoba ^^
    i widzę że kupiłaś Canopy Bed, on powinien mieć różową obrączkę z serduszkami na tym ogonku, zobacz sobie na zdjęciach mojego, gdzieś tam są, czyli że ktoś mu ją oderwał :<

    OdpowiedzUsuń
  3. moje kucyki urosły do sztuk ... 7 i stoi... :D Twoje nowości urocze jak chyba każdy kucyk... Ty tak możesz bez końca! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Daisyjo ja mam tą plastikową, z ponyvill, wszystkie kuce są świetne gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę tak, ale nie tak strasznie, nawet mi trudno ją było rozpoznać, jedna z moich pierwszych poniaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, miałam powyższy komentarz dać jako odpowiedź do Zuzy.

      Usuń
    2. ok ok no problem:D Bo mnie te figurki z Ponyville jakoś ominęły, chyba byłam w okresie buntu gimnazjalno licealnego, że nie pamiętam...

      Usuń
    3. A ja wtedy zaczynałam. Moje pierwsze to ona i Scooter Sprite plastikowe, zestaw był razem z nimi i motorkami. One są z 2006, jak mama mi kupowała i podróbki i raz się znalazły one. Już nie pamiętam jak i kiedy do mnie dotarły, byłam malutka i od prawie zawsze je pamiętam, ich mamą została podróbka, w sumie, nawet dość ładna.
      ps. A znasz Breezies, zefirki z g3? Ja mam trzy (zdobyte nie tak dawno) z jednym na telefonie zrobiłam dużo filmików, jak przedstawia swój dom, a 2 pozostałe nie nagrałam, bo mi się pamięć skończyła, ale nie długo wykasuje trochę zdjęć i zrobię następne, i ogólnie polecam zefirki, bo są według mnie strasznie słodkie.

      Usuń
    4. Znam miałam kiedyś jakiegoś ale znalazł nowy dom :) Teraz myślę, że przydałby mi sie jakiś do kolekcji.
      O dziewczyno, ja w 2006 roku miałam 17 lat :D ale jestem już stara...

      Usuń
    5. No, ja wtedy byłam jeszcze bobaskiem.

      Usuń
  6. mi kolekcja powiększyła się o chyba 8 kuców i 2 domki!

    OdpowiedzUsuń