środa, 17 września 2014

nowości Strzygi, G3.

witajcie,

w weekend dostałam od Agnieszki cztery nowe kucyki G3 do mojej kolekcji.
dziękuję bardzo!
myślałam na początku że to zwykłe G3, natomiast okazało się że trzy z nich nie ^^

pierwszym z nich jest przecudowna, prześliczna, najsłodsza, najmniejsza...

Purple Petunia (Breezies Parade, 2007, Int'l Exclusive).





kolejnymi kucykami są kucyki ze znaczkami 3-D:

 Love-a-Belle.

Rhapsody Ribbons.

Bumbleberry.
(ten już bez znaczka 3-D, mój trzeci ^^').

pozatym mój Mateusz kupił mi również gazetę MLP z figurką Rarity która jest przepiękna ^^
tym razem nie przegapiliśmy, ale to tylko dzięki Zuzi i Hope ^^'

Rarity (gazeta MLP).

3 komentarze:

  1. GRATULUJE! Zwłaszcza Purple Petuni I te ze znaczkami, też mam parę i mam kucyka z gazety, ale Pinkie Pie. I jescze powiem że kocham brieezies z g3! Mam Tra-la-la, Snipity Snap i Silly Lilly..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą Rarity z gazetki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapłacę 30 zł za odsprzedanie figurki Rarity.
    Mój e-mail e-michorczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń