poniedziałek, 29 września 2014

Nowości od Hope! :D

Witajcie!

Jak już wiecie - nie udało mi się być na MLK :( Przez chorobę nie ruszam się z domu od czwartkowego popołudnia :/ 

No ale chociaż przyszło do mnie kilka paczuszek :) Pisałam o dwóch z nich w ostatnim moim poście, ale jeszcze coś dotarło. Nie pamiętam już jaka była kolejność, ale to chyba nie ma większego znaczenia :P

To do dzieła! :D

1. Caaaała gromada Pinkie! (i Fluttershy)
 Pinkie w opakowaniu dostałam (czyt. wyłudziłam) od mamy :) Neonowa Pinkie i Fluttershy - WRESZCIE, po przejrzeniu w kilku Rossmanach, kiedy nie mając już nadziei weszłam do ostatniego (który znajduje się w podupadającym centrum handlowym), znalazłam je! Głównie zależało mi na Pinkie ;) No i jeszcze 3 Ponyvillowe Pinkie - dostałam w gratisie do DVD z dwoma odcinkami G1. Zależało mi tylko na tym DVD, ale pani chyba chciała się pozbyć tych figurek ;)




2. List od Strzygi! 
Bardzo miła niespodzianka ^^ Tyle naklejek z Pinkie! :D Moja Pinkusia z Seashell musiały je dobrze oglądnąć ;)

3. Paczuszka niespodzianka z OLX!
Cała paczka kosztowała mnie aż 34zł z wliczoną przesyłką paczką priorytetową :P
Część kucyków z pudła - w trakcie spa bo dopiero dziś miałam siły, żeby się nimi zająć ^^"



4. Pierwsza paczuszka z USA
Reprodukcje kucyków G1 z okazji 25lecia Hasbro: Sunlight i Windy 
Bardzo ładnie zrobione, ale...ale...Widać, że to reprodukcje robione w czasach G3 - grzywy i ogony są dużo cieńsze i bardziej delikatne niż w przypadku kucyków G1, no i oczka mają mniejsze :P

G1 Bonnie Bonnets ^^

5. Druga paczuszka z USA <3
 Tak to o niej ostatnio wspominałam ;)
Popatrzcie tylko na tą ślicznotkę! G1 Bowtie (UK) Byłam bardzo miło zaskoczona tym kucykiem - a dokładniej jej włosami. Śliczne, niewysuszone, gęste - coś cudownego! Aż miło było je stylizować ^^ Jedyny mankament to mała rakowa kropka po drugiej stronie pyszczka.
<3 

Kolejna zdobycz - włoska Sunlight! <3
Moje trzy Sunlight: zwykła (US), włoska i reprodukcja z 2007

Najbardziej wyczekiwany kucyk z całej paczki! Peruwiańska Parasol! :D
(Jestem w trakcie usuwania śladu z długopisu)
W bardzo dobrym stanie, włosy nie są bardzo przesuszone, ale są...dziwne. Niby wszystko z nimi jest ok, ale jakoś tak nie chcą współpracować w kwestii układania się ^^" 

I jeszcze na koniec tej paczki - włoska Seashell ^^ Przyznam, że wzięłam ją tak "przy okazji", bo wydała mi się taka jakaś...niechciana ^^" Jedno uszko ma uszkodzone (mała dziurka) - jakby ktoś dłutem wyciął kawałek.
No i wzięłam ją, jeszcze się potargowałam i koniec końców dostałam ją prawie za darmo :)
Przyznam, że nie spodziewałam się, że to ona najbardziej mnie będzie bawić z tej paczki - spodziewałam się większej liczby ochów i achów w stronę Parasol, a tu niespodzianka - jak widzę tego kucyka to dostaję istnej głupawki XD

6. A wracając w piątek od lekarza zahaczyłam o podziemia sklepu z zabawkami (serio...sklep jest co najmniej dziwny - ma 3 piętra: pierwsze, parter i podziemia, gdzie jest dział z zabawkami. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że do podziemi przechodzi się wąskim korytarzykiem, pomiędzy pudłami, później schodami w dół, kolejny wąski korytarzyk z pudłami i dopiero wchodzimy do klaustrofobicznej, ze względu na niski sufit, części zabawkowej D: )
Mini vinylowe figurki. Wielkości minimalnie większej niż kucyki z gazetki MLP. Trochę takie derpowate, ale przez to zabawnie urocze XD

Na zakończenie kilka zdjęć z dedykacją dla naszych czytelników! :D

Mój psiak z Upsetem :) Piechu nie bardzo chciał pozować ^^"

Specjalne pozdrowienia od Seashell! :D

~~ Hope ~~











17 komentarzy:

  1. ile tegoooo <3 Gdzie ty to mieścisz?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś dorosła? I wyłudziłaś od mamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano jestem dorosła. A słowo "wyłudzam" było użyte z przymrużeniem oka ;) Podsunęłam jej pomysł kupna kucyka - chciała mi kupić coś innego - reszta to prywatna sprawa :) Chyba nie ma nic złego w tym, że raz na jakiś czas mi coś kupi? Na 600 kucyków rodzice kupili mi około 10-15 (na przestrzeni kilkunastu lat)

      Usuń
  3. I jeszcze peruwianka ma platfusa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bowtie to moje kucykowe marzenie, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Neonowa Pinkie Pie z Rossmanna w jakiej cenie? Nawet nie wiedziałam, że ją tam mieli.. może uda mi się gdzieś w moim mieście ją dorwać, bo poluję na nią od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bowtie G1 jest CUUUUUUUUUUDOWNA gratuluje!
    Te reprodukcje są fajne! Mają oczy jak g3, dlaczego ja o nich nie wiedziałam? Och, zapomniałabym chyba dlatego że byłam wtedy mała, ale jednak coś kojarze z 25-lecia, ale nie ich. Seashell jest fajna! Ja mam g3 z poobgryzanym uchem i kopytem. Na szczęście mama mu wyrównała uszko i chodź jest mniejsze od drugiego wygląda super! Bardzo go lubię gdyż jest niewiele od mnie starszy, a ja też mam jedno ucho większe a drugie mniejsze! Kucyk się nazywa Island Rainbow.

    OdpowiedzUsuń
  7. I pierwsza pinki na zdjęciu, ta kolorowa jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dużą prośbę! Czy mogłabyś napisać nazwę tego kucyka? Ten kucyk z paczki z OLX za 34zł, taki niebieski z różowymi kopytkami, jest na samej górze paczki. Bardzo mi na tym zależy, bo miałam takiego w dzieciństwie... Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń