niedziela, 7 września 2014

kucykowe niespodzianki.

witajcie,

dzisiaj wróciłam z urlopu.
niestety z Gdańska nie przywiozłam żadnego kucyka...
nie było zbytnio czasu by łazić po sklepach, mieliśmy tak cudowną pogodę, codziennie piękne słońce, pozatym większość czasu spędzaliśmy na karmieniu kotów ^^', spacerowaniu po plaży, lesie i zbieraniu grzybów.
nie spotkałam niestety żadnego Sea Pony...
ale gdy ujrzałam to, co czekało na mnie u mojego M. myślałam że oszaleję!

Agnieszka, DZIĘKUJĘ BARDZO za większość z nich!
nie zdążyłam zrobić dzisiaj zdjęć, dlatego zdradzę Wam jedynie że do mojej kolekcji przybyło aż 12 nowych kucyków!
6-G1, 5-G2 oraz 1-G3.
jesteście ciekawi jakie? ^^

1 komentarz:

  1. No w ogóle co za pytanie?! Oczywiście, że jesteśmy ciekawi! :D Pokazuj szybko! :P

    OdpowiedzUsuń