poniedziałek, 8 września 2014

nowości Strzygi, G1, G2, G3.

witajcie,

wczoraj wszystkie nowe kucyki zostały porządnie wykąpane oraz wyczesane, dzisiaj spokojnie mogły pozować do zdjęć ^^
jednak na początku posta chciałam bardzo podziękować mojemu Mateuszowi oraz jego siostrze Agnieszce, ponieważ większość kucyków jest znalezionych właśnie przez nich!
gdy przyjechaliśmy do domu po urlopie, pierwsze co zauważyłam na stole to dwanaście nowych kucyków z G1, G2 oraz G3.
dziękuję że pomagacie mi powiększać moją kolekcję i tak bardzo się w to angażujecie! ^^
strasznie mnie to cieszy! ^^
Agnieszka sama ma już parę kucyków, w tym jednego bardzo wyjątkowego...
DOCTORA WHOOVES!

oto i on ^^




pierwszy nowy kucyk, Lemon Drop, rozmawiając z Agnieszką przez telefon dowiedziałam się że nie ma wypisanego kraju pod kopytkiem...

Spanish Lemon Drop Variant II (1982).

okazało się, że jest to hiszpański kucyk!
i znowu przeżywam to samo ^^' nigdy nie pomyślałabym że będę mieć jakiegokolwiek hiszpańskiego kucyka w swojej kolekcji, a jednak Agnieszka potrafi zdziałać cuda!

kolejne cudo znalezione przez Agnieszkę... ^^

Baby Noddins (1987, US).

Baby Shaggy (1987, US).

Baby Suzie (1984, UK).

TAF Fifi (1987, US).

^^

kolejny kucykowy facet w mojej kolekcji, gdy go zobaczyłam to od razu się w nim zakochałam, w tych kolorach... ah!

Barnacle (Big Brother Ponies, 1987, US).

Mimosa (Hobby Ponies, 2002).

Clever Clover (Secret Surprise Friends, 1997).
W KOŃCU! ^^
uwielbiam tę kolorystykę <3

Princess Silver Swirl (Princess Friends, 1999).
mam jedną z dzieciństwa, lecz ta jest w lepszej kondycji ^^

Sky Skimmer (Secret Surprise Friends, 1997).

Flora (Changing Mane/Tail Ponies, 2002).
w dzieciństwie posiadałam drugiego kucyka, Apple Pie z wymienianą grzywą oraz ogonem, niestety przepadł...

Amberlocks.

to już wszystkie nowości.
dziękuję jeszcze raz!

16 komentarzy:

  1. Baby Noddins bardzo mi się podoba! :D Oczywiście wszystkie są świetne, ale ten wyjątkowo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna, ten kolor bladego fioletu i białe włosy dają swietny efekt razem, do tego ma ruchomą głowę... Jednak moja faworytka to ten Hiszpański kucyk, kurcze ona ma 32 lata nie mogłam uwieżyć jak ja wypatrzyłam aż ją wycałowałam

      Usuń
    2. Baby Noddins przepiękna i tak fajnie kręci tą główeczką :D

      Usuń
    3. Baby Noddins jest cudna! I Princess Silver Swirl! I Clever Cover! Gratuluje i zazdroszcze, ach jak chciałabym g2! No i wszystkie g1 naturalnie! z Baby Noddins na czele!

      Usuń
  2. Zaplacia za te g1 kupekasy bo ja tez je licytowalam...niemniej gratuluje, mnie tam nikt kucy nie kupuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co zrobic jak kocha o nie myśli trzeźwo ;)

      Usuń
    2. zazdroszczę :p mój facet wymiguje się tym że nie wie co mam a co nie ani co jest oryginalne. ale jak się chce to wszystko można

      Usuń
    3. Agnieszka ty szybko nauczyłaś się rozpoznawać G1, G2, G3 i G4, ale na początku był z tym problem, Mateusz jakoś też szybko się nauczył i sprawdza na blogu co mam a czego nie :D

      Usuń
    4. Michał nie jest tak przenikliwy

      Usuń
  3. Gratuluję nowości!
    Nawet nie wiedziałam, że jest doktorski kucyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie sprawdzam kupuje wszystko co się nawinie, będzie na wymianę

      Usuń
  4. Gratuluję! :D Głupie pytanie - a skąd masz tą budkę telefoniczną? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie moja, mojego Mateusza siostry, z tego co wiem to zakupiona również w lumpeksie ^^

      Usuń
    2. tak to to jest statek kosmiczny ze swoim standardowym maskowaniem nasza a lumpka, mamy dwie ale w forbiden planet napewno kupisz problem z tym że w Londynie najbliższy

      Usuń
    3. po co do Londynu skoro wszystko jest w lumpeksie :D

      Usuń