wtorek, 9 września 2014

Wrzosami jesień się zaczyna...

Mówcie co chcecie. Dla mnie wrzesień to już początki jesieni(mimo, że teoretycznie jeszcze zostało kilka dni lata). Jesień to dla mnie wrzosy, mchy i grzyby :) Odkrywam w sobie pasję zbierania tych ostatnich. Nigdy nie byłam grzybiarką, bo za bardzo przeszkadzały mi owady leśne. Ale teraz jakoś się przekonuję, i udaje mi się znaleźć dużo fajnych okazów :D Ostatnio na taki spacer grzybowy po lesie zabrałam kilka dzieciaczków, co by uwiecznić ich powab w leśnym anturażu :) Zapraszam do oglądania.











16 komentarzy:

  1. Jakie śliczne są te zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Omnomnom, muchomor, omnomnom... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie czwarte od dołu, przepiękne ^^ ja też muszę swoim zrobić jakąś fajną sesję ^^
    a ja jesień bardzo lubię, właśnie dlatego że są grzyby, to przede wszystkim, jest tak kolorowo, pięknie...
    to moja pora roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie mam mojej ukochanej i wymarzonej Portobelli :<
    teraz wśród grzybków miałaby piękną sesję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności! Pierwsze zdjęcie jest cudowne! No, i jak widzę Yo-Yo to mój maluch mi się przypomina( siedzi na półce obok g3) tylko,że mój ma inną fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma bardzo sztywne włosy, i musiałam mu zakręcić loka na Elvisa, żeby jakoś wyglądał :D

      Usuń
    2. Mój też trochę ma sztywne, a raczej zniszczone włosy, ale ogon ma bardziej miękki, niż grzywę.

      Usuń
    3. I jescze powiem że marzę o tym ze skrzydłami na pierwszym zdjęciu, znaczy nie tylko o niego mi chodzi, ale o całą serie z tymi skrzydłami.

      Usuń
  6. a nie mimozami :)? Początek września to dla mnie też już jesień. Nieważne jakby było ciepło i pięknie wiem, że już tylko może być gorzej i coraz bliżej zimy :P Twój blog właśnie trafił do moich ulubionych. Jestem fanką My Little Pony od 22 lat :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszymy się wszystkie bardzo :D
      Z ta mimozą to była taka szprytna zmiana, ciekawa byłam kto zauważy :D

      Usuń
  7. a zdjęcia boskie :) Najbardziej podoba mi się to ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, wiele dla mnie to znaczy :) Staram się robić takie zdjęcia, żeby każdemu się miło oglądało :)

      Usuń
  8. Zdjęcie cudowne! Kucyki - leśne duszki ;)

    OdpowiedzUsuń