wtorek, 23 września 2014

Zapowiedź :D



Witajcie :)

Dzisiaj taką mini zapowiedź zrobię tego co będzie w mojej następnej notce :) A działo się, działo! :D

Miałam notkę dzisiaj napisać, ale nie dość że muszę pracę pisać, to jeszcze na sobotę się przygotować na prelekcje, to jeszcze mi dowalili 152 godziny szkolenia e-learningowego ("szkolenie trwa do 24.11, egzamin 07.10"... ja się pytam - JAK?!)

Ale do rzeczy ;)




Wczoraj doszła do mnie paczuszka z USA! :D Nie sądziłam, że tak szybko przyjdzie! 16.09 została wysłana, koszt przesyłki wyniósł ok 15$ więc całkiem w normie (płaciłam droższe... :/ ) a tu niecały tydzień i paczka jest! D:



 A druga przyszła dzisiaj ^u^  Tutaj już mała podpowiedź co jest w środku ;)



 I tu takie pytanie do Was - jak myślicie? Jakie kucyki znalazły się w tych paczkach? :D

~~Hope~~





17 komentarzy:

  1. Ja wiem jakie. PIĘKNE i PRZEPIĘKN. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Mam jednego z kucyków z fotki. Zbierałam jak byłam mała :)Aktualnie prowadzę bloga o figurkach firmy Schleich, na którego serdecznie zapraszam:
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :O nie ogarniam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Ja jeszcze polecę, tak przy okazji szkicownik z my little pony, uwielbiam go! Już narysowałam mojego Yo-Yo, muszę jeszcze narysować inne g1, ostatnio kupione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie G1 udało Ci się kupić? ^^

      Usuń
    2. Takie pięć z komisu, niedawno o nich pisałam, przepraszam jak jakiś błąd ortograficzny:
      Flutterbye, Daddy Bright Bouquet, Mainsail, Dancing Butterflies i Crunch Berry.

      Usuń
  5. Dostać taką paczkę - przeżycie nie do opisania :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga! Ile masz kucyków kolekcji? Ja mam ok.70. Chciałabym, żebyś zrobiła posta o kucykach z g4. Która generacja jest Twoją ulubioną? Zazdroszczę Ci tych kucyków :< Chciałabym mieć chociaż JEDNEGO kucyka z g1, bo mam same g4, g3, i g3.5 Czy zbierasz fakies? Warto je kolekcjonować? Z niecierpliwością czekam na Twoją odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Bardzo miło mi było przeczytać Twój komentarz :) Tego bloga prowadzimy we 4: ja, Zuza, Iga(Strzyga) i Kinga :) Tak, że może odpowiem za siebie - ja mam około 600 kucyków (593 na pewno, ale jeszcze kilka czeka na wpisanie na moją listę kucyków, które mam). Z pewnością zrobimy posta o G4 ^^ Albo ja albo któraś z dziewczyn :) Hmmmm moją ulubioną generacją jest G1, później za nią G4, G2, G3 i na samym końcu H3.5 ;) Tak - zbieram fakies, ale nie wszystkie - mam kilka, które bardzo przypadły mi do gustu i na nich się skupiam. Czy warto je kolekcjonować? Zależy o co pytasz ;) Wydaje mi się, że warto je kolekcjonować jeśli Ci się podobają bo to chyba najbardziej się liczy. Jeśli chodziłoby o odsprzedaż to też warto je zbierać, jednakże z zaznaczeniem sprzedaży poza Polskę :)
      Pozdrawiam, Hope :)

      Usuń
    2. Ty tak pięknie piszesz! Dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź! Od ilu lat zbierasz kucyki? Bardzo Ci zazdroszczę ;3 Oto link do ojej kolekcji kucyków, jeśli tylko chciałabyś zobaczyć:http://flower2563.deviantart.com/art/My-collection-of-ponies-482303272
      aktualnie przybyłą mi jeszcze lalka Eqg Vinyl Scratch ;)
      Ja zbieram fakies, ale mam ich mało, około 7 ;(

      Usuń
    3. Super, że podoba ci się Nasz blog :D Ja tez odpowiem na twoje pytania:) jamam w kolekcji troche ponad 200 kucyków, powoli dobijam do 300 :) Moimi ulubionymi generacjami są G1 i G2 na pierwszym miejscu, G3 na drugim, G4 na trzecim i g3,5 daaaaleko za podium:D. Co do fakies ja nie bardzo je lubię choć niektóre są urocze :) Sama mam cały worek i nie wiem co z nimi zrobić :D

      Usuń
    4. A, i twoja kolekcja wygląda super :) Dodaje do ulubionych :D

      Usuń
    5. Awwww~ Dzięki, ale na pewno Twoja kolekcja jest Boska! Masz fakies i nie wiesz co z nimi zrobić? Możesz wysłać do mnie ;3 Ja je zbieram, ale mam ich baaardzo mało.

      Usuń
    6. A jakieś konkretne fakies zbierasz? :)

      Usuń