środa, 1 października 2014

A teraz coś z zupełnie innej beczki

Postanowiłam zrobić coś zupełnie innego niż kucyki :) A mianowicie zacząć łańcuszek z pytaniami :D Ja wymyślam 10 pytań i na nie odpowiadam, i osoba którą nominuje(jeśli chce) odpowiada na nie i podaje łańcuszek dalej wymyślając własne pytania lub stosując moje :) Widziałam taką zabawę na wielu blogach, i wydaje mi się, że w jakiś sposób może to zacieśnić więzi między czytelnikami :D. Jeśli ktoś chce odpowiedzieć, a nie ma bloga może odpowiedzieć w komentarzu, będzie weselej :D. Ale i tak kogoś nominuję, i chyba nie będzie to zaskoczeniem, że będzie to Dollby z bloga http://lalkahalka.blogspot.com hihi :)





A zatem zaczynam:

1. Twój ulubiony kolor?
fioletowy i czarny(no dobra, to barwa ;)

2. Ulubiony film?
Król Lew i Edward Nożycoręki

3. Twój team podczas apokalipsy zombie?
Dexter ;], Sheldon Cooper(no co, ma wiedzę :P A w razie czego rzucę go na pożarcie), moja mama(pomoc medyczna), mój Michał(pomoc fizyczna) i....Vegeta :D

4. Film który Tobie się nie podoba a jest uznany za kultowy?
Pulp Fiction i wszystko co stworzył Tarantino. To dziwne bo mamy tą samą datę urodzenia, więc powinno mi się podobać XD

5. Coś, co doprowadza Cię do szaleństwa i wściekłości?
Nietolerancja, fanatyzm i próba wchodzenia z buciorami w cudze życie i grafomania

6. Czego się boisz?
Samotności, pająków, moherowych beretów, tego, że gdy będę chciała mieć dzieci wydarzy się coś, co mi to uniemożliwi(lub choroby dziecka np, że nie będzie mieć nóg itp i że wtedy tacy mądrzy lekarze jak ten z ostatniej afery zajmie się moim leczeniem itp), duchów(nie wierzę ale się boję, nie ma to jak logika), napaści ze strony silniejszego

7. Lubisz zwierzęta?
Uwielbiam! Lubie je bardziej od ludzi. Czuje się dobrze w ich towarzystwie, i one chyba w moim też :) Żaden pies mnie nigdy nie ugryzł. Śmieszy mnie bardzo jak ludzie mnie ostrzegają, żebym się nie bała psa :D Ja się ich nigdy nie boję ani nie brzydzę :) (pies może mnie lizać i się na mnie pokładać a ja nadal będę zachwycona)Dzieci to inna bajka...

8. Ulubiony Smurf?:D
Maruda i Goguś ;)

9. W jakim wymyślonym literackim świecie chciałbyś/chciałabyś się znaleźć?
W "Harrym Potterze". Bez dwóch zdań. Chcę być w Gryfindorze...

10. Ulubiona piosenka z dzieciństwa?
Pomijając wszystkie piosenki Disneya, uwielbiałam Queen jako dziecko :) "We are the champions" leciało non stop na zmianę z Disneyem :D. 

I jak, kogoś zaskoczyłam?

1 komentarz:

  1. A w sumie - nie byłam wytypowana, ale dla zabawy też odpowiem xP

    1. Twój ulubiony kolor?
    czarny, czerwony

    2. Ulubiony film?
    O rany... Sporo tego będzie D: Z najublubieńszych to: Hair, Jurassic Park 1, Edward Nożycoręki, Rab ne bana di jodi, Jab tak hai jaan, Red (i Red 2)... i może na tym zakończę :P

    3. Twój team podczas apokalipsy zombie?
    Paczka znajomych (Paweł, Iwona, Łukasz, Michał i Mateusz - bo trzeba kogoś na pożarcie rzucić :P )

    4. Film który Tobie się nie podoba a jest uznany za kultowy?
    Jak rozpętałem drugą wojnę światową, Miś...No nie lubię...Z resztą z polskich filmów to mało lubię :P

    5. Coś, co doprowadza Cię do szaleństwa i wściekłości?
    Jak ktoś mi wmawia co jest dla mnie najlepsze, albo wciska mi w usta coś czego nie powiedziałam; niesprawiedliwość, niemoc zrobienia czegokolwiek, wywyższanie się (ąę kto to ja nie jestem), itp itd

    6. Czego się boisz?
    Pająków, ciemnej i/lub głębokiej wody, luster w nocy oraz tego, że nie będę w stanie pomóc osobie na której mi zależy.

    7. Lubisz zwierzęta?
    Pewnie! Kocham! :D Z resztą one w większości mnie też :P Wiem na co mogę sobie pozwolić, a z czym lepiej uważać i dlatego nigdy nie miałam nieprzyjemności ze strony zwierzaków (czyt. żadnych pogryzień itp). Z chęcią bym miała całe stadko zwierzaków! :D

    8. Ulubiony Smurf?:D
    Nie lubię Smurfów :P

    9. W jakim wymyślonym literackim świecie chciałbyś/chciałabyś się znaleźć?
    O rany...ciężkie pytanie...Chybaaa... w tym z cyklu o Anicie Blake *_____* (wampiry i inne takie łaki) W sumie Hogwartem też bym nie pogardziła :D

    10. Ulubiona piosenka z dzieciństwa?
    "An Angel" albo "Fall in love with an alien" lub "I can't help myself" Kelly Family ^^



    OdpowiedzUsuń