wtorek, 17 czerwca 2014

nowy współtwórca.

witam,

jestem Strzyga, od dzisiaj jestem nowym współtwórcą bloga.
z założycielką bloga, Zuzą, znam się od małego dziecka, mieszkamy w tym samym mieście.
jedną z pasji która nas łączyła w dzieciństwie były właśnie kucyki My Little Pony (zaczęłyśmy od G2).
w pierwszym moim poście chcę chociaż trochę przedstawić swoją osobę.
z zawodu jestem charakteryzatorką teatralno-filmową, w marcu ukończyłam Wyższą Szkołę Artystyczną w Warszawie na kierunku malarstwo w scenografii.
głównymi moimi zainteresowaniami jest sztuka, charakteryzacja teatralno-filmowa, fantastyka, konwenty fantastyki, tatuaże, malarstwo, rysunek, kucyki My Little Pony, mitologia słowiańska oraz gry komputerowe, planszowe i karciane.

 
muzyka jakiej słucham to przede wszystkim rock psychodeliczny, ulubiony zespół, The Doors.
swoją przygodę z kucykami My Little Pony zaczęłam w dzieciństwie.
pierwszym moim kucykiem z G2 była Sweet Berry z Magic Motion Tea Party, 1998r. która przyjechała do mnie jako prezent ze Szwecji.
w wieku nastoletnim wszystkie moje kucyki wrzuciłam do szafy i przeleżały tam do dnia, aż osiągnęłam 21 lat. 
pamiętam ten dzień gdy zrobiłam wolne miejsce na półce, postawiłam wszystkie obok siebie, wspomnienia z dzieciństwa wróciły i od tego dnia postanowiłam że będę je kolekcjonować.
dziś moja kolekcja liczy ok. 80 kucyków ze wszystkich generacji, najwięcej jednak posiadam z ukochanej G2.
jutro przedstawię swoją kolekcję kucyków z G1, można mnie również spotkać na międzynarodowym forum związanym z kucykami My Little Pony, MLP Arena, pozdrawiam, S.

na zdjęciu ja jako Galadriela z LOTR na Festiwalu Fantastyki Pyrkon 2014r. w Poznaniu.

2 komentarze: