sobota, 21 czerwca 2014

My Little Pony, G2, część I.

witam,

dzisiaj chciałam przedstawić I część mojej kolekcji kucyków G2.
z G2 posiadam 26 kucyków i z tej generacji był mój pierwszy kucyk Sweet Berry (Magic Motion Tea Party, 1998), którego dostałam w prezencie ze Szwecji.
jutro po południu wybieram się na Wianki nad Wisłą w Gassach razem z moim narzeczonym.
bo przecież mamy Noc Kupały ^^
na dzisiaj do posłuchania polecam Percival Schuttenbach.

od niej zaczęła się moja przygoda z kucykami My Little Pony, Sweet Berry (Magic Motion Tea Party, 1998).

Sunsparkle & Baby Sunbeam (Tender Families, 2000).
Satin Splash (Magic Motion Friends, 1998).
Wiggles & Giggles (Royal Twin Babies, 2000).
Sweet Berry (Magic Kitchen, 1999).
Princess Silver Swirl, (Princess Friends, 1999).
Jolly (Secret Surprise Friends, 2001).
Silver Glow (Unicorns with Magic Wings, 2001).
 gdy go zobaczyłam, przeraziłam się, był cały czarny, z obgryzionym rogiem i dredami na ogonie i grzywie.
Secret Tale (Secret Surprise Friends, 1998).
Light Heart (Canopy Bed, 1997).
Satin Slipper (Secret Surprise Friends, 1999).

3 komentarze:

  1. mi też się podoba ^^ niestety była cała pomazana długopisem, to co dałam radę to zmyłam... + obcięta grzywka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK CI Się udało uratować Silver Glow!! musisz koniecznie wrzucać zdjęcia procesu (albo przed i po!! : D )niesamowite!

    OdpowiedzUsuń