poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nowe nowości i ich metamorfozy

Dobry wieczór, a raczej noc...Zapatrzyłam się na wybory miss nastolatek i tak wyszło...:p Serio, oglądałam :D Ale tylko dlatego, że mieszkanka mojego szacownego miasta brała udział i zajęła zaszczytne drugie miejsce. Brawo :)Wybaczcie mi, że tak ostatnio milczę- szykują się duże zmiany w moim i mojego lubego życiu. Przeprowadzamy się i zamieszkamy razem :). W przeciągu miesiąca wszystko powinno się zakończyć jednak snucie planów i przygotowania zajmują dużo czasu. Jednak pomiędzy tymi zawirowaniami staram się jeszcze mieć czas na hobby, dlatego mam dla was dziś kilka nowych kuców w mojej kolekcji, w tym aż 6 dzieciaczków :D. Poza nimi udało mi się upolować kilka naprawdę dobrych okazji. Kilka z tych kuców po spa odzyskało blask, jednak reszta nadal potrzebuje pomocy- czy to re rootu, czy to wybielenia na słońcu...Przy okazji umyłam też wszystkie inne kuce z G1, bo zaczęły się troszeczkę kurzyć...Ale, co by nie przedłużać, zapraszam do oglądania :)
Ps. Nie dam rady już dziś dodać znaku wodnego, mam nadzieję, że mi wybaczycie...
Ps.2 Chciałam się też pochwalić owocami mojej wymiany z Winky :) Fotki niżej ;)

1. Tickle
 2.Baby Cotton Candy
 3. Baby Firefly (Chciałabym dorosłą Firefly TAK BARDZO O_O)Ale malutka jest taaka słodka ;D
















4. Baby Glory

5. Baby Moondancer
 6. Baby Yo-Yo
 7. Peachy(Italy). Od zwykłej różni się kolorem serduszek :)
 8. Sweet Tooth. Ma świetną fryzurę...Teraz muszę zdobyć odpowiedni kolor żeby dorobić ogon...
 9. Moondancer(Italy)
 10. Tootsie(Italy). Ma fryzurę na czeskiego piłkarza z irokezem...Będzie re root :) Ale jest fajna bo ma inny kolor niż podstawowa Tootsie ;D
 11. Starflower(Italy)
 12. Windy(Italy)
13. Baby Blossom
 A oto moja armia podczas mycia :)

 I na koniec 3 gracje z wymiany z Winky :): Flash, Precious i Sugarbelle

Nie wiem czemu imię Baby Glory wywala mi na bok, walczyłam z tym ale cuś jest nie tak...Trudno :)

8 komentarzy:

  1. aaa super, udało mi się zidentyfikować moją dzisiejszą zdobycz!! To nr 7, za całe 2 zł ;DD Ma nawet buciki <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to super :D Muszę fotki zobaczyć :D Warta jest na pewno więcej niż 2 zł :D

      Usuń
  2. cudności ^^
    gratulacje za włoskie, są przepiękne ^^
    bardzo podoba mi się Tickle, Baby Yo-Yo, Peachy, Moondancer i Baby Blossom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to Peachy różni się nie tylko kolorem serduszek ;) Wersja włoska ma też napis "Italy" pod spodem na kopytku :P O takim o : http://img.photobucket.com/albums/v437/zuza_c/MLP_collection/P4031813_zps4dd6ecfa.jpg (tu akurat włoski Skyflier - nie mogłam znaleźć zdjęcia mojej Peachy a byłam pewna, że gdzieś je mam...) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam :P

      http://img.photobucket.com/albums/v437/zuza_c/MLP_collection/New_Ponies/peachy2_zpsd53de6be.jpg

      Usuń
    2. To że Italy ma to wiem wiem, ale tak wizulanie na pierwszy rzut oka niczym innym się nie różni :)

      Usuń
    3. No fakt :) Tylko serduszkami i podpisem i chyba tyle :P

      Usuń