środa, 18 czerwca 2014

My Little Pony, G1.

witam,

tak jak obiecałam we wczorajszym poście, dzisiaj przedstawię Wam moją kolekcję kucyków z G1.
jak narazie nie posiadam ich dużo, moja kolekcja na dzień dzisiejszy liczy 8 kucyków z G1.
dzisiaj po południu spotkałam się z Zuzą by pogadać i dokonać wymiany, dałam jej sporo ubranek Barbie za dwa kucyki z G1, Painting Time i wymarzony Pony Bride (który jeszcze idzie pocztą) ^^ nie mogę się go doczekać!
pozatym, niedługo wzbogacę się o nowe kucyki z G1, 12 (w tym jeden So Soft i moja wymarzona Posey) przyleci do mnie z Michigan i 3 Beddy Bye Eye Babies z Wisconsin, zahaczając o New York ^^
zapewne zanim dojdzie paczka, minie jeszcze sporo czasu.
w następnym poście, I część mojej kolekcji G2.
chciałam się jeszcze pochwalić iż razem z moim narzeczonym zajęliśmy I miejsce w konkursie na najładniejszy strój epokowy na Paradzie Retro Belle Epoque, jeśli chcecie zobaczyć, mogę wrzucić zdjęcie ^^
przy dźwiękach Żywiołaka, przedstawiam wam moją kolekcję G1:

zacznę od mojej perełki, którą jest German Flutterbye Variant II (Hümmelchen) (1984).

Confetti (shy pose, 1983, UK).
Starshine (1983,US).
Sunlight (1983,US).
Sundance (1983,UK).
Cherries Jubilee (1984,US).
Wave Runner (1984,US).
z dzisiejszej wymiany z Zuzą, Painting Time (1987, UK).

4 komentarze: