poniedziałek, 23 czerwca 2014

My Little Pony, G2, część II.

dzisiaj przedstawiam II część mojej kolekcji kucyków z G2.
jestem po pierwszym dniu egzaminów na warszawskie ASP.
szkice, 6 ustawień (6 x 15min.) oraz studium - rysunek postaci z modela.
w moim wykonaniu wyglądało to przez 9 godzin tak: szkic, studium, kawa, szkic, studium, kawa...
jutro i pojutrze 7 godzin studium malarskie martwej natury.

Berry Bright (Secret Surprise Friends, 1997).

Bright Bramley (Secret Surprise Friends, 2000).
Cupcake (Secret Surprise Friends, 1998).
Morning Glory (Secret Surprise Friends, 1997).
Morning Glory (Princess) (Princess Friends, 1999).
Sundance (Magic Motion Friends, 1997).
Sunsparkle (Magic Rainbow Forest, 1999).
Petal Blossom (Secret Surprise Friends, 1997).
Sky Skimmer (Secret Surprise Friends, 1997).
Ivy (My Pretty Parlor, 1998).
Sweet Berry & Ivy (Basket Surprise, 1998).
Sugar Belle (Secret Surprise Friends, 1998).

3 komentarze:

  1. Kiedyś mi się nie podobały, ale coraz bardziej się do nich przekonuję. Mają takie śmieszne mordki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je uwielbiam, w szczególności te diamenciki w oczach ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej uwielbiam g3 ale g4 też są fajne ;} a g1 i g2 tak średnio mi się podobają ;/

    OdpowiedzUsuń