piątek, 13 czerwca 2014

Moja kolekcja kucyków cz2

Kolejna porcja fotek mojej kolekcji, tym razem kuce G2. Zaczęłam od tej serii bo była na fali gdy byłam grupą docelową :). Pamiętam swojego pierwszego kucyka, pamiętam też całą masę kolorowanek które miałam z tą serią. Od niej zaczęło się moje hobby dlatego ma szczególne miejsce w moim sercu. Zapraszam do oglądania.

1.Rocky. Ten kuc chyba wydawał jakieś odgłosy, nie wiem, teraz nie działa. Ma ciekawe kolory, podobają mi się jego oczy.

2. Sundance. Obraca głową, co jest trochę przerażające :D
3. Sundance z zestawu z Light Heart. Różni się znaczkiem od tradycyjnej Sundance.
4. Merry Moment. Czuję do niej sentyment, bo to był pierwszy kucyk na którym wypróbowywałam techniki odnawiania zabawek( wrzątek, benzacne plus słońce itp). Jest słodka, bardzo ją lubię.
5. Princess Crystal. Kucyk który chyba musiał być w Polsce bardzo popularny bo widuję go na wielu aukacjach:)

6.  2. Sky Skimmer. Pamiętam, że miałam Sky Skimmer jeszcze z czasów dziecięcych, ale nie ten model, tylko taki który miał mechanizm kłaniania się :)(Sky Skimmer Lady). Ale chyba ktoś mi ją ukradł, bo przepadła jak kamień w wodę. 

 6. Sweet Berry z zestawu z Ivy. Zupełnie zapomniałam, że te kucyki były w zestawie razem. Po latach ostała mi się tylko Ivy(Sweet Berry dokupiłam), ale nie mam pojęcia gdzie moja osobista Sweet Berry się podziała podobnie jak moja Sky Skimmer.
 7. Cupcake. Kolejny słodziak,ma magnes w pyszczku.
 8. Light Heart. Jeden z moich ulubieńców, ma świetne kolory i znaczek. Bardzo mi się podoba, jest taki pozytywny :)
 9. Pricnes Silver Swirl. Od dzieciństwa ten kucyk był obiektem moich marzeń...Jest taki piękny *.*.
10. Clever Clover. Jedyny mężczyzna w moim gronie, choć nie wygląda. Ma świetne kolory, ta mięta z fioletem świetnie wygląda. Zawsze bardzo go lubiłam, posiadałam go w swojej kolekcji już wcześniej-o nim poniżej.
 11. Sweet Berry(zestaw z kuchnią). Mój pierwszy kucyk, najpierwsiejszy. To od niego się wszystko zaczęło. Dostałam go chyba na 10 urodziny, głowy nie dam bo nie pamiętam, pamiętam natomiast jak po niego jechaliśmy do miasta w którym kupowaliśmy też tort. Miał całą masę akcesoriów które oddałam do Domu Dziecka(teraz trochę żałuję ;). Mechanizm poruszania głową trochę się poluzował, ale i tak ogólny stan jest dobry- z resztą wszystkie moje kucyki które ostały mi się z dzieciństwa są w dobrym stanie, nie wiem jak ja to zrobiłam ;P.
 12. Medicine. Pamiętam, że kinga miała tego samego kuca w innej pozie i nazywał się on Wingsong. Ciekawe, skąd ta różnica...
13. Satin Splash. Kolejny kuc z mojego dzieciństwa. Jak się bawiłam, to Satin Splash zawsze była mężczyzną. Nie wiem dlaczego, chyba dlatego, że jest minimalnie wyższa od reszty ;).
 14. Princess Morning Glory. Kuc z zestawu z Prince Clever Clover. Księcia mam, natomiast Morning Glory została dokupiona. Podobnie jak z niektórymi innymi kucami nie mam pojęcia co się z nią stało, nawet nie pamiętałam, że ją miałam...
15.I tu można mieć problem, ponieważ są dwa kucyki które wyglądają tak samo a inaczej się nazywają: Satin Slipper oraz Dancer.  Różnią się rokiem wydania, mój to Satin Slipper :)
 16. Prince Clever Clover. Także kucyk z mojego dzieciństwa. Zawsze podświadomie czułam, ze to mężczyzna ;). Jak już wspomniałam wcześniej bardzo mi się podoba.
 17. Princess Twinkle Star. Prawdziwa ozdoba mojej kolekcji, ma piękne włosy, podoba się nawet mojej mamie która moje kucyki nazywa osiołkami...
 18. Berry Bright. Mój M twierdzi, że wygląda ona jak Marilyn Monroe...Może właśnie tak by wyglądała jakby była kucykiem...
19. Ivy. Kolejna przyjaciółka z dzieciństwa. Zawsze była jednym z moich ulubionych kucyków. Podoba mi się w niej wszystko- kolor skóry, grzywy, znaczek, poza...
 20. Light Heart oraz Baby Tickle Heart z zestawu Tender Families. Fajna rodzinka, a jak już mówiłam Light Heart jest w mojej czołówce jeśli chodzi o sympatię...
 21. Secret Tale. Jak już wspomniałam w poprzednim poście, podobnego dostała ode mnie Kinga na urodziny :). Zawsze bardzo mi się podobał, dlatego cieszę się, że dołączył do mojej rodzinki.

Uff ile tego wyszło...Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tą masą fotek, nie spodziewałam się, że tyle tego wyjdzie...Mimo wszystko, podoba wam się moja kolekcja?

Ps. Będziemy miały jedną nową administratorkę, ale może Ona sama się przedstawi za czas jakiś :)

10 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się Pricnes Silver Swirl i ten z truskawkami :) Ale wszystkie są słodkie ;) Nigdy nie widziałam takiego na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mnie oczarowała Princess Silver Swirl. *______________*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)

    Tak właściwie to Satin Slipper oraz Dancer różnią się nie tylko rokiem wydania :P Dancer ma sreberko we włosach + jak dobrze widziałam białe diamenciki. Natomiast Satin Slipper ma niebieskie diamenciki i brak sreberka :)

    Prince Clever Clover Ci zazdroszczę *__________* W mojej kolekcji nie ma (jeszcze) żadnego Pana G2 T^T

    Ale widzę tu kilka kucyków zmojego dzieciństwa <3

    Gratuluję - śliczne! :D

    Hope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo o nitce nie widziałam :) Ale też Dancer nie widziałam na żywo :)

      Usuń
    2. Na żywo też jej nie widziałam ;) ale na zdjęciach widać różnicę :)

      Usuń
    3. Jakoś na miniaturach zawsze go oglądałam na strawberryreef, i się nie przyglądałam, zaraz go obczaję dokładniej :D

      Usuń
  4. (nie wiem czy się wysłał ten komentarz ; _ ; )

    Gratuluję Ci przepięknej kolekcji i jej prezentacji! Te zdjęcia naprawdę ładnie wyglądają, są obrobione i spójne!
    Mam do Ciebie prośbę i pytanie, od jakiegoś czasu poszukuję kucyka "Silver Swirl" , skradziono mi go w dzieciństwie i mam do niego ogromny sentyment : ( Tym bardziej, że był to mój jedyny kucyk i w dodatku dostałam go od przyjaciółki (nie wspominając,że to była moja ulubiona i najcenniejsza zabawka jaką miałam.
    Dlatego mimo, że mi już zaraz 21 lat stuknie to mam ogromną potrzebę, żeby była tu gdzieś obok.. uhh..
    Widzę, że się orientujesz w tych aukcjach! Byłabyś w stanie mi pomóc jakoś ją znaleźć??
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję Ci Twojej kolekcji : ))

    OdpowiedzUsuń