poniedziałek, 30 czerwca 2014

Dla inspiracji - moja kolekcja wtedy i prawie, że dziś


Witajcie Kochani!

Wreszcie udało mi się znaleźć chwilkę (dosłownie), żeby dodać jakąś notkę od siebie :)
Chciałam się podzielić i może zainspirować czytających, którzy dopiero zaczynają swoją kolekcję (jakąkolwiek - niekoniecznie kucyków).

Zaczynając swoją kolekcję trzeba się zaopatrzyć w kilka rzeczy: cierpliwość, pasję, fundusze, miejsce, miejsce i...jeszcze trochę miejsca ;)

Jak już wspominałam w mojej powitalnej notce - swoją kolekcję zaczęłam w przedszkolu. Tam zobaczyłam i dorwałam swoje pierwsze kucyki. Nigdy żadnego z kucyków nie wyrzuciłam, no jakoś nie mam serca - jak już wolę sprzedać/oddać/zostawić na klatce żeby dzieciaki wzięły, ale nie wyrzucić (mówię tu o kucykach, które są w stanie, gdzie można coś z nimi zrobić).

Do zeszłego roku moja kolekcja wyglądała noooo całkiem nieźle. Ale od kiedy zaczęłam zarabiać na swoje zachciewanki kucykowe to ruszyła z kopyta ;)


Tak więc tak wyglądała moja kolekcja jeszcze 26. września 2013 - ok. 86 kucyków:


Później nabrało to tempa - kucyki zaczęły zajmować kolejne półki. Biblioteczka zamieniła się w gablotę, a książki trzeba było przetransportować do innej szafki - takiej, w której ze względu na brak szybek kucyki być nie mogły ;)


5.listopada 2013 wreszcie doczekałam się półeczki na kucyki - oczywiście w międzyczasie trochę kucyków już doszło ;)


21.luty 2014 - Tak! Dołączył do mojej kolekcji mój wymarzony od kilku(nastu) lat kucyk! <3 G1 Chief! Mój pierwszy kucykowy chłopczyk :D Wtedy też do mojej kolekcji doszło sporo G1 :)


14.marca 2014. Wtedy to stwierdziłam, że mój pokój nie jest taki duży jak mi się wydawało, a domki kucykowe są większe w rzeczywistości niż się wydają na zdjęciach. Największa kucykowa paczka jaka do mnie przyszła - prawie połowę mojego wzrostu, 13 kg ^^"


25.marca 2014: tak wyglądała moja kolekcja - ale nie wiem ile ich było wtedy - pewnie coś koło 200 (dodałam tylko wybrane zdjęcia).

28.kwietnia 2014 - akurat w okolicach około-urodzinowych dotarł do mnie pierwszy custom ^U^ Mój projekt :3 Udało mi się - kilka fakies za customa ^^

30.kwietnia 2014. Wreszcie po wielu trudach (i miesiącu oczekiwania...) tata zrobił dla mnie półkę na kucyki! :D


Teraz tym w szafie i na półkach było trochę luźniej ;)

I mnieeeej więcej tak to wygląda teraz :) Bardzo mniej więcej ale nie miałam kiedy zrobić nowych zdjęć ^^"

Mam nadzieję, że udało mi się Was trochę zainspirować :)


Pamiętajcie, że marzenia się spełniają! Wystarczy trochę poczekać ;) Właśnie spełniło się jedno z moich i długo oczekiwana Chińska Pinkie Pie jest w drodze do mnie! :D

Hope


(zdjęcia własnoręcznie zrobiłam, nie ukradłam - żeby nie było ;) Publikowałam je także na moim blogu, Arenie i chyba na MLP Polska, ale wolałabym, żeby ich nie używać bez mojej zgody :) )

21 komentarzy:

  1. O rany... O.O
    Pocieszyłaś mnie trochę, (bo nie jest ze mną tak źle) ale i zasmuciłaś (bo ja nie mam tyle koników) ;) Muszę wreszcie powyciągać wszystkie z zakamarków i policzyć.
    A co to ten kucyk zielono-żółto-filetowy w kratkę? Na środku półki z tortem?
    Oglądałam kiedyś customy kucy - niektóre są niesamowite!
    Pozdrawiam i życzę dalszego powiększania kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ten zielono-żółto-filetowy w kratkę to Villian z Comic Conu z 2009 :) Świetny jest - taki two-face :D http://strawberryreef.com/images/Ponies/C/ComicConVillianFront_300_L_sr.jpg

      Pozdrawiam i Tobie też życzę powiększenia kolekcji! ^^

      Usuń
  2. Wygląda naprawdę imponująco (a trochę przerażająco). Ja kucyków nie kolekcjonuję i raczej nie zamierzam, ale jestem pod wrażeniem twojej wytrwałości. Bo jak myślę wytrwałość jest w kolekcjonerstwie bardzo potrzebna :) Zerkałam na książki w tle i zobaczyłam Harry'ego Pottera. Kiedy widzę je u kogoś to tak jakby książka polecała mi osobę :)
    Strasznie gratuluję ci kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...Wytrwałość i cierpliwość są bardzo potrzebne :) Hah oj tak już nie wiem ile razy HP czytałam - po cichu się przyznam, że oprócz kucyków to jestem też książkomaniakiem XD
      Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Potter rządzi :D moje części są tak zjechane że ledwo się trzymają :D Z resztą jak ktoś czyta mojego bloga to wie, że często używam Potterów jako podstawek dla kucy do zdjęć :D

      Usuń
  3. kolekcja Hope jest cudowna, gratuluję ^^
    musisz koniecznie pokazać chińską Pinkie Pie! ^^ jestem ciekawa jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że pokażę :D Jutro powinna przyjść ^^ Nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  4. i to prawda, miejsce jest bardzo ważne przy kolekcjonowaniu, teraz gdy dojdą do mnie dwie paczki z kucykami to widzę że książki muszą iść na inną półkę ^^ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie gdzie się podzieje moja kolekcja po przeprowadzce...

      Usuń
    2. Też mam ten sam problem... Pewnie w grudniu się będę przeprowadzać i wiem, że w tym mieszkaniu półek nie ma... Muszę coś wykombinować ^^"

      Usuń
  5. mi mój chłopak obiecał już specjalną przeszkloną szafkę na klucz na moją kolekcję gdy zamieszkamy razem xD

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój Boże!
    Ja mam tylko jednego konia, nawet nie kucyka. Kiedyś chciałam go sprzedać, ale został - teraz nie wyobrażam sobie, że mogłabym się go pozbyć, ale do kolejnego mnie nie ciągnie (ale za to lalek mam trzy razy tyle, albo i pięć).
    Pięknie to wygląda, imponująco. Tylko mnie drażniłaby ta bezsensownie marnująca się przestrzeń w witrynce i maksymalnie zagęściłabym półki żeby się więcej zmieściło (ale ja maniak jestem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to się pewnie skończy ;) Bo całe pudło kucyków (około 40 sztuk) czeka na to aż znajdę chwilę żeby je gdzieś porozmieszczać - przecież nie mogą leżeć w pudle! ;)

      Usuń
  7. kucukolandia <33333
    Ja tak samo miałem z lalkami <3 Dziś mam już 3 kucyki i boję się że będzie tak jak z tobą xD To takie piekne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kucyki jednak wciągają ;) A to jeden tu, a to tam i tak się zapełnia ;)

      Usuń
  8. gratuluję zdobyczy!! mam nadzieję, że ja kiedyś moją Silver Swirl odzyskam ;3 ;
    Powinnyście kiedyś otworzyć galerię : I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś ;)

      Na razie planujemy inne mini przedsięwzięcie ;)

      Usuń
  9. ja mam tylko 40 kucykow :( nigdy nie zdobędę tyle co ty :( a ty ile masz poniaczy

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tylko 40 kucykow :( nigdy nie zdobędę tyle co ty :( a ty ile masz poniaczy

    OdpowiedzUsuń