poniedziałek, 16 czerwca 2014

Jedziemy nad morze...oraz część mojej kolekcji G3.

Tak, jedziemy. Ja, M, Róża i...jakiś kuc, jeszcze nie wiem który :) Mam nadzieję zrobić dużo zdjęć z Krynicy Morskiej(tam jedziemy) i okolic. Biorę tylko Różę, ponieważ jak kilka postów wcześniej wspomniałam, Ania ma za luźne stawy i gubi a to rączkę a to ramie...Boję się, żeby czegoś nie zgubiła, bo teraz nie będzie mnie stać na nowe obitsu...
Róża pakuje się na drogę :)



A oto kilka fotek mojej kolekcji G3, jest dość  obszerna, dlatego musi zostać podzielona na kilka serii :)

1. Round'n'Round
 2. Golden Delicious(jeden z moich ulubionych :):)
 3. Lily Lightly
 4. Kimono

 5.Toola Roola
 6. Sky Catcher
 7. Cheerilee
 8. Chery Blossom
 9. Strawberry Swirl

Wszystkie te kuce są PRZESŁODKIE. Kocham je bardzo :) Uwielbiam pozę Cherry Blossom, świetnie pozuje :D

6 komentarzy:

  1. hej
    czytam ten blog od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba ! Nie zbieram kucyków, ale ten blog aż promienieje dobrą energią, fajnie się czyta i ogląda zdjęcia, mogę poczuc się znowu jak mała dziewczynka! wspaniałe kucyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, to wiele dla mnie znaczy :D

      Usuń
  2. Życzę miłego odpoczynku :)
    Mnie się chyba najbardziej podobają kuce właśnie z tej serii G3. Są takie... kucykowate ;) Jednocześnie zabawkowe, słodkie ale przypominające prawdziwe kucyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy. Ciszę się, że Ci się podobają :D ja cały czas nie mogę się zdecydować która edycja podoba mi się najbardziej

      Usuń
  3. Cherry jest boska!
    Tak na marginesie, ubranka dla mojej Dalki trzymam w tych samych pojemnikach co Ty XD kupione w Ikei? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To małe chyba tak, to duże to jakieś śniadaniowe :D

      Usuń