środa, 18 czerwca 2014

Ja tu tylko sprzątam - drugi współtwórca



Witajcie :)

W środowisku MLP jestem kojarzona głównie jako Hope lub - rzadziej - jako ZłyKrólik. Ostatnio dostałam propozycję od Zuzy, żeby współtworzyć tego zacnego bloga i jak widać - zgodziłam się :) Mam nadzieję, że jakoś zniesiecie wszyscy moje pisanie, poczucie humoru i uzależnienie od wstawiania emotek prawie po każdym zdaniu ;) 

Przyznam, że wcześniej Zuzy nie znałam, więc propozycja była dla mnie wielką niespodzianką. Trochę dłużej znam Strzygę, która napisała do mnie kilka miesięcy (albo tygodni? Nie wiem - ten czas za szybko leci) temu na moim blogu, później na FB i tak sobie piszemy od tamtej pory. 


Może wzorem Strzygi napiszę o sobie kilka zdań.
Pracuję w 'centrali' multiagencji ubezpieczeniowej działającej na terenie woj.małopolskiego jako... hmmm... dobre pytanie...byłam już na każdym stanowisku w biurze (oprócz szefostwa T^T ). Obecnie zajmuję się obsługą klientów w biurze, pomocą agentom terenowym, rozliczeniami i babraniem się z różnego rodzaju problemami ;) 
Teraz jestem na ostatnim roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie i mam nadzieję, że w tym roku się obronię. Studiuję (jeszcze) na kierunku finanse i rachunkowość, specjalizacja: rachunkowość i rewizja finansowa. Tak, że temat dość nudny...
Interesuję się głównie: MLP, namiętnie oglądam filmy (głównie horrory, fantasy, ale oglądnę każdy film który mnie wciągnie), anime, konwenty, furry, fotografia, od jakiegoś czasu (dzięki chłopakowi) także czołgami, wciąż jeszcze trochę interesuję się tematem lolita fashion (chociaż już nie mam czasu na ubieranie się lolicio T^T).
Muzyka, której słucham to głównie ciężkie brzmienia metalu, rock, gothic, ale posłucham prawie wszystkiego co tylko mi wpadnie w ucho :)

Tak jak Strzyga - swoją przygodę z kucykami zaczęłam w dzieciństwie, a dokładniej w przedszkolu. Wtedy był akurat przełom G1/G2. Moim pierwszym kucykiem (dostałam go od przedszkolanki bo jak go musiałam oddać po dniu to się popłakałam i nie chciałam oddać i w końcu mi go dali ^^") była G1 Nightlight (Nachtlicht) - wciąż jest w mojej kolekcji. Zaraz po niej dostałam G1 Tulip (która w mojej kolekcji robiła za faceta). I tak to się zaczęło i trwa nieprzerwanie (chociaż do 2013 roku moja kolekcja rosła powoli - dopiero na przeomie 2013/2014 nabrała rozmachu) do dziś. Na chwilę obecną moja kolekcja liczy równo 500 kucyków różnych generacji :)

Jakby ktoś chciał prywatnie porozmawiać - można mnie spotkać:
Mam nadzieję, że Strzyga i Zuza się nie obrażą, że zrobię tu mini reklamę, ale to też jest jakiś kontakt do mnie w razie w. (jeśli jednak będzie to niemile widziane to oczywiście usunę poniższe linki :) )

Tutaj oczywiście ;)
MLP ARENA: Hope1989
MLP POLSKA: ZłyKrólik

Ja z moją Pinkie Paweł Pie (jak nie zapomnę to opowiem kiedyś jej historię przy okazji) i koszulką z Derpy/Muffin/Bubbles (jak zwał tak zwał - wiadome o kogo chodzi) jadącą czołgiem (KV-2 z resztą nawet) :D


Pozdrawiam i mam nadzieję, że się polubimy ;)

Hope


2 komentarze:

  1. Witaj! :) 500 kucy? O.O nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić... choć sama mam ponad 200 koni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest ^^' Robi mi się coraz mniej miejsca wpokoju ^^'

      Usuń