niedziela, 12 października 2014

Nowości zostatniego tygodnia - Hope


Witajcie! :)

Tak jak obiecałam w ostatniej notce - dziś pokarzę Wam co mi przybyło do kolekcji w ciągu ostatniego tygodnia :)

Wreszcie udało mi się znaleźć chwilkę - wczoraj nie dałam rady - robiłam zdjęcia kucykom, które przyszły, a później Paweł przyjechał :3

Tak, że do rzeczy :)

1. Przesyłka od Starosty. Wreszcie mi się udało i gazetkowe kucyki mam skompletowane ^^ Tzn . nie licząc Fluttershy, której jeszcze nie było (z tego co się orientuję). Brakowało mi tylko TS ^U^ Dzięki Starosto za odezwanie się na MLP Polska w tej sprawie ^U^


2. Prezencik od Mamy. Pościel, poszewka na podusię i ręcznik ^^


3. Niespodziewajka od Strzygi. Pamiątka z MLK, na którym nie mogła być... Ta Pinkie! XD 

4. Tu akurat zestaw z 3 paczek: od Zuzy, od vLilith i Pani z allegro.

Wymiana z Zuzą - dostałam od niej poniższą Cheerilee, kilka fakies i "kojec" dla kucyków ^U^
A Rainbow Dash udało mi się kupić w Rossmanie :D Wreszcie powiększyli Rossmana w Carrefourze :D

Od Pani z allegro:

 
G4 FS Rarity i G3 Lily Lighty

G3 Petal Blossom i Sweetsong
 G1 Sunburst i G4 Sweetie Belle
I jeszcze kilka Filly i 2 domki i 2 wagoniki. Część będę sprzedawać bo nie mam gdzie trzymać :P

Paczka od vLilith :)
Mój pierwszy pluszowy G1! Windy

G1 Birthday Pony, Baby Glider (UK/DE), Little Whiskers, Baby Half Note
Dzieciaczki w kojcu od Zuzy :)
 G1 Tex i hiszpańska Flutterbye

Kolejne Lemon Dropy do mojej kolekcji! :D Zwykły po prawej i włoski po lewej

I kolejne Peachy! Włoska i zwykła :)

G1 Surprise twins pony. Tylko mamusia - bez niemowląt. Ale chyba je dorobię z modeliny czy czegoś ;)
Po naciśnięciu serduszka, kucyk "rodzi" :P

5. Wizyta w Smyku. Kupiłam te dziwne figurki vinylowe do składania i jajko-niespodziankę MLP. W jajku nie ma nic ciekawego - nie polecam kupowania (mnie się trafiły: cukierki pudrowe, naklejka i wisiorek zrobiony z wstążki i kawałka plastiku)

W vinylach trafiły mi się powtórki - RD i TS.

6. Piątkowa wizyta w Toys R Us. I promocja -30% na kucyki (bez POPów i podstawowych EG)
Byłam pewna, że Photo Finish nie będzie bo ten TRU zazwyczaj jest w tyle z nowościami a tu niespodzianka! :D Kolejną niespodzianką były POPy - Lyra i Cheerilee oraz pojedyncze Fluttershy i RD.
Rainbow Dash z tą śnieżynką na pyszczku wygląda wyjątkowo uroczo ^U^ Oczywiście prawie sobie skleiłam palce... Bo - jak już kiedyś wspominałam przy notce o POP Pinkie Pie - naklejki bardzo słabo się trzymają... więc podklejałam je kropelką ^^" Naklejki przyklejone, moje palce też, o biurku nie wspomnę...

Moje POPy do tej pory :) Paweł ich bardzo nie lubi, ja uważam, że są na swój sposób urocze ^U^

Photo Finish! :D Niepotrzebnie poprosiłam kolegę z USA, żeby mi kupił i wysłał...ale cena była podobna do tej na promocji więc mnie nie zgrzyta w środku ;) W sumie to nawet dobrze - jedna będzie w pudełku, a druga na półce ^^


7. Sobotni odbiór Funko POPów od Fantasy Island :) Uwielbiam ten sklep! :D Taką obsługę powinien mieć każdy szanujący się sklep. Teraz czekam tylko aż będą mieli możliwość zamówienia RD i TS ^U^ No i jeszcze zamówiłam sobie figurkę Funko POP Gienia z "Pory na przygodę" (Adventure time)! :D Kusi mnie jeszcze świecący w ciemności BMO, ale kosztuje ponad 2 razy tyle co zwykły...
Tak więc w sobotę poszłam po zamówione jakiś czas temu Fluttershy i Pinkie Pie ^^ A tu na zdjęciach cała moja kolekcja POPów:
 
POPy Derpy, Dr.Hooves i Dj Pon-3 kupiłam u nich w sumie też niedawno - 1 października :)


Ufff...Chyba skończyłam ;) W najbliższych dniach dodam kilka zdjęć i opiszę figurki Funko POP! - jakoś długo nie mogłam się do nich przekonać (głównie dlatego, że na allegro kosztowały koło 70-80 zł sztuka), ale teraz uważam, że są urocze ^U^ Podobają mi się te małe czarne oczka :P

Ale to już w następnej notce :)

~~Hope~~

6 komentarzy:

  1. cieszę się że naklejka i przypinka doszły :)

    wszystkie kucyki ładne ale najładniejsi są Tex i Sunburst :)
    mama mi kupiła identyczną poszewkę na jasiek xD mam dwie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie chciałabyś sprzedać jednej photo finish? bo bym ją może kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugami jeszcze nie przyszła :P Ale jak jest jeszcze promocja to mogę skoczyć do TRU i kupić :) A jak nie ma to jak dobrze pamiętam to koło 54zł kosztowała

      Usuń
  3. W mojej kolekcji się pozmieniał, nie mogłam napisać, bo mi komputer nie działał. Najpierw kupiłam 2 g2, minęło trochę czasu i mama kupiła mi zestaw "tęczowe kucyki". i miałam wtedy dokładnie (jeśli dobrze liczę) 100 kucyków pony. Parę dni i w komisie dorwałam małego g1, kupiłam 3 bling bagi w tym Cadance. No i kupiłam Trixi Eqestria Girls. No i dzisiaj następny g1 i zestaw źrebiątek g4 na ślubie. Według mnie, w Toys Rusie jest strasznie drogo.
    ps. mama z niemowlaczkami g1 i pluszak g1 są super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :D Fajnie, że Twoja kolekcja rośnie ^^ Gratuluje nowych kucyków :)
      No fakt...w TRU jest drogo :/ N aszczęście co jakiś czas są promocje ;) Ciekawe jakie dadzą przed świętami :D

      Usuń